C O L D M A N

srijeda, 20.06.2007.

Dodge Viper

Image Hosted by ImageShack.us
Najsnažniji spider koji dolazi s američkog kontineta nije izdao svoje korijene, koje obilježavaju jednostavnost, spartanska tehnologija i ogromna moć iz tenkovskog obujma. Kod Vipera nema sredine - ili ga obožavate, ili ga mrzite. Ma koliko bili očarani automobilima, elemenata koji će vas natjerati da ga u najmanju ruku ne zavolite ima napretek. Počevši od pozicije za upravljačem. Papučica gasa nalazi se na mjestu gdje bi po svim pravilima trebala biti papučica kočnice, a papučica spojke još je više pomaknuta u lijevo i odurno je tvrda.

Iziskuje silu veću od 200 N, dovoljno da iz koljena izbacite svu vodu, ako je imate. Ručica mjenjača postavljena je previše visoko. Na to su konstruktori bili prisiljeni, jer mjenjač impozantnih dimenzija doslovce ulazi u putnički prostor, a sjedalo je spušteno tek nekoliko centimetara iznad poda. Zanemarili smo sve neugodnosti i pritisnuli prekidač s natpisom start. Ogroman motor V10, uz kratko zastajkivanje zambrundao je potmulim opakim zvukom.
Na minimumu čini se da ni jedan klip ne ide prema predviđenom rasporedu. Kao kod starih trkaćih bolida, koji su jedva radili ispod 3000/min. Motor istiskuje više od 500 konja, što nije zasluga posebne sofisticirane tehnologije. Rezultat je to obujma, za koji je malo reći da je monstruozan. S ove strane Atlantika motori od 8,3 litre su nepojmljivi. Kad stisnete gas, od zvuka se zemlja zatrese. Enormna snaga uništava asfalt pod stražnjim kotačima i odmah postaje jasno da Viper nije za svakoga. Što prije to vozaču postane jasno bolje je, jer američka otrovnica djeluje potpuno neobuzdano. Ne ulijeva povjerenje i u početku se čini da automobil radi sve po svojoj volji, bez obzira na želje onoga koji je za upravljačem.



Vrlina Vipera je što snaga izvire iz ogromnog obujma. Nema tu velike filozofije. Motor V10 tenkovskog obujma od 8277 ccm (promjer x hod je 102,4 x 100,6 mm) ima klasičnu američku koncepciju sa središnjim bregastim vratilom (kao nekadašnji Ford Taunus 12m/15m/17m/20 m) i samo dva ventila po cilindru. Zbog toga se najveća snaga od 517 KS razvija pri samo 5600/min, a više od snage oduševljava okretni moment od 725 Nm pri 4200/min. U kombinaciji s, američki netipičnim ručnim mjenjačem sa 6 stupnjeva postižu se izvrsne performanse.

Viper gazi brutalno u svakom stupnju. Do stotke ubrzava u četiri sekunde, a najveća je brzina čak 306 km/h. Na našim cestama taj se potencijal teško može iskoristiti, no već šaltanje prva tri stupnja pokazuje da se s ovim automobilom nije šaliti. Puca od snage u svakom stupnju i treba samo biti oprezan pri kontroliranju snage Dobro je što je neovisan ovjes sprijeda i straga te se Viper dobro nosi s velikom snagom motora. Za vožnju ovakvog automobila treba iskustva, jer snaga može lako izbjeći kontroli. Velik obujam i ogromna snaga nužno za posljedicu ima potrošnju od 12,4 do 30,5 litara. No, u ovakvom automobilu, čija bi cijena (zbog velike trošarine) bila oko 120.000 eura teško može biti mana.

Viper je namijenjen samo znalcima, odnosno onima koji ne trebaju elektroniku kako bi gospodarili sirovom snagom. No, i oni trebaju biti spremni na činjenicu da eventualne greške neće biti oproštene.
To je i dalje jedan od teških automobila za vozača, ali istodobno zna podići količinu adrenalina u krvi do nezamislivih granica.
Image Hosted by ImageShack.us
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Motor: benzinski, V10, hlađen tekućinom, ugrađen sprijeda uzdužno, kućište, blokovi i glave od lakog lijeva, središnje bregasto vratilo (lanac), dva ventila po cilindru
Obujam: 8277 ccm
Provrt x hod: 102,4 x 100,6 mm
Snaga: 380 kW/517 KS pri 5600/min
Moment: 725 Nm pri 4200/min
Pogon: na stražnje kotače
Mjenjač: ručni s pet stupnjeva
Ovjes: sprijeda neovisan, s poprečnim trokutastim ramenima, McPhersonove opružne noge, stabilizator: straga neovisan, s uzdužnim i poprečnim ramenima, (multilink), stabilizator
Kočnice: samoventilirani diskovi 355 mm, ABS+EBV
Gume: sprijeda 275/35 ZR 18, 345/30 ZR 19
Karoserija: roadster, 2 vrata, 2 sjedala
Dimenzije: 446 x 191 x 121 cm
Osovinski razmak: 251cm
Prtljažnik: 192/1042 L
Masa/nosivost: 1565/260 kg
Spremnik goriva: 70 l
Krug okretanja: 12,3/12,9 m
Najveća brzina: 306 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 4,0 s
Potrošnja: grad 30,5 / otvoreno 12,4 / kombinirano 19,4 l/100 km
CIJENA: oko 120.000 eura

20.06.2007. u 14:12 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Samo za one koji vole aute....cerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

O meni!!!!

Ime:Davor

Datum rođenja:27.8.1994

Mjesto rođenja:Zagreb

Razred:6

Škola:Područna Škola Dubrovčan

Cura:nemam

Slušam:Sve osim Metala:wave....

Najdraža pjevačica/grupa:Lana Jurčević

Najdraži pjevač/grupa:Marko Perković-Thompson
Image Hosted by ImageShack.us


Moj dnevnik:

20.6.2007-ustao sam ujutro u 7:10
obuko sam se, oprao zube, umio se i pocesljao.
krenuo sam u skolu.Putem do skole sam slusao
muziku na mobitelu...U 7:35 sam dosao u skolu.
Izvadio sam karte iz džepa i sa frendovima
kartao belu.U 8:00 je zvonilo.....
Prvi sam sat imao njemacki...Na satu njemackog
smo ponavljali i zabavljali se...Uciteljica je
zakljucivala ocjene,meni je zakljucila 4,ah
dobra je i ta ocjena...Dosao je i kraj tog
sata...U 8:45 je zvonilo za odmor,a u 8:50
za sat...Drugi sat imao sam matematiku.
Dobili smo ispite,no moj ispit nije bas
bio najbolji,dvojka...Radi te dvojke imao
sam za kraj 3, a trebao sam imati 4...
Taj sat nismo bas nista radili nego
se zabavljali...Bilo je ludo...u 9:35 zvoni..
Taj odmor ucenici od 1-4 razreda idu jesti...
Taj sam sat također proveo kartajuci belu
sa frendovima...u 9:50 zvoni za pocetak sata...
Taj sam sat imao geografiju...Uciteljica je taj
sat pitala one koji su bili na granici s ocjenom...
Mene nije pitala jer imam cistu 4.
10:35-zavrsio je sat geografije.
Mi smo imali gablec,no nije bas bio
najbolji...Krafna i sok,to bas ne volim...
Posto je sedmi razred bio na maturalcu
imali smo samo tri sata.Nakon gableca
isli smo doma.Nije bilo hrvatskog...
Hrvatski nitko ne voli jer je dosadan...
Bilo je 11:10 kada sam dosao doma...
Sjeo sam za kompjutor i poceo se dopisivat
s frendovima preko msn-a...Moja adresa msn-a
je davor.stanisak@hotmail.com....
Na kompu sam bio do14:00 sati...onda je isla
moja sestra Maja.Ona ima 14 godina i ide u 8.
razred..U 15:30 je dosla moja mama doma.
Presvukla se i sjela za kompjutor i igrala belu
preko interneta....Za to vrijeme ja sam se igrao sa
psima na livadi...Imam dva psa,Rona i Đek..
Sa psima sam se igrao do 19:00 sati..
Tada je moje vrijeme i ja idem za komp.
Bio sam do 20:00 sati jer je tada Majino
vrijeme.Ona je bila do 21:00 sati..Maja je
dala kompjutor mami...Imam jos jednog
brata Mateja.On ima skolu popodne..
Ima 18 godina,ide u srednju skolu...
Upisao je za poljoprivrednog tehnicara..
Dolazi doma u 19:35.
u 21:30 isao sam se prati i nakon
toga spavati...Bokmah

21.6.2007-ustao sam ujutro u 6:30..
zato sto je zadnji dan skole...Maja
se oprasta od osnovne pa zato
sam morao tako rano ustati....
Imala je probu za zavrsnu
priredbu....U 7:00 sam dosao
u skolu...Nismo imali nastavu nego
smo se zabavljali.Bio sam pun kunfeta..
Kosa mi nije vise bila smeđa nego crvena.
Bilo je puno sokova, i puno grickalica...
U 9:00 sati je pocela priredba....
Maja je vodila program i mogu reci
da je skoro sve zabrljala..Napamet je
pocela govoriti rijeci koje uopce
ne pisu na papiru, to je izgledalo
uzasno...Nakon predstave cure
iz mog razreda su nastupale,plesale...
Koreografija im je bila koma,ali
stvarno koma...Nije imala smisla...
Nakon predstave cure iz mog razreda
lijale su krokodilske suze za osmasima...
Osmasi su se oprastali od osnovne...
Kupili su razrednici buket cvijeca i
lancic...KOMA...Nakon predstave isao sam
doma..Doma sam dosao u 11:00 sati..
Kada sam dosao doma oparo sam se...
skinuo sam kunfete i boju s kose...
Opet...sjeo sam za kompjutor i radio
blog...Bio sam na kompjutoru do 13:40
sati...Maja je otisal sa svojima iz
razreda u kafic zvan Black and White...
Dosla je mama doma i dao sam joj
kompjutor...Onda je opet igrala belu...
tako svaki dan...Hvala Bogu nestala je struja
i mama je zaspala...Dok je spavala dosla je struja
i opet sam radio blog...Nakon sat vremena(16:20)
se zbudila...i opet.........znate vec...
U 19:00 sati sam ja bio na kompu i radio blog...
Maja je dosla doma iz Black and White i otisla u selo
zvano Veliko Trgovišće na zabavu osmasa...
U 21:00 oprao sam se i otiso spavat..PUSA,BOKmah
TO VAM JE UKRATKO DA VIDITE KAKO ZIVIM....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us