..Something else..

petak, 16.11.2007.

Najljepši snovi

Sanjala sam ružu
bila je crvena i lijepa.
Baš onakva...
Sjećaš se zar ne?!
Mislila sam da je mogu dotaknuti
ali mojim približavanjem
pretvorila se u tisuću kapljica
djelovale su poput bisera
podsjetile me....
kako krhak život zna biti.

Sanjala sam leptira,
Baš onakvog....
Kakvog sam nekad crtala kao mala.
Zabljesnuo je svojim bojama,
kupajući se na suncu
uživao u danjem zraku
sretan...
Plesao zajedno s krošnjama drveća
slušajući pjesmu...nježnu i melodičnu,
onakvu...sjećaš se,
slušali smo je zajedno.

Sanjala sam te,
baš onako živahnog,
u očima ti se zrcalila sreća,
baš kao i prvog dana kad sam te vidjela.
Sunce je obasjalo tvoje crte lica,
a ja....
privučena tvojim odsjajem,
željela sam ti reći....
Ti si mi zaklopio oči,
....„ Vjeruj mi“.....
nježno zagrlio i rekao...
........“Slušaj“.........


opis slike






- 00:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #