COCONUT_ht

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Moje svakodnevne gluposti

Simply Red; SUNRISE 



As I look into your eyes I see the sunrise
The light behind your face helps me realise
Will we sleep and sometimes love until the moon shines
Maybe the next time I'll be yours and maybe you'll be mine
I don't know if it's even in your mind at all
It could be me
At this moment in time
Is it in your mind at all
It should be me, it could be me
Forever...


REMEMBERING THE FIRST TIME;

Remembering the first time we made love
Remembering the first time we made love
I was just recalling

Sitting here glad as I am
Whit your photograph, I hold it in my hands
Aching for a vision of you, you're right in front of me
Looking at the photograph, and the way you were
looking at me

I was remembering the first time we made love
I was just recalling
Remembering the first time we made love
Remembering the first time we made love
I was just recalling
Remembering the first time we made love

Sitting here looking at the table
It's like a photograph
There's just you and me, fuit, drink, good food
Oh the things we did, the thing we did
From the shower we took to the very first look

You're rich, you're beautiful, you're in love
How wonderful life can be
Just the way that you wanted it to be
Yet I am the color of the night
If you could only make it right


STING:

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take

I'll be wathing you

Every single day
Every wordyou say
Every game you play
Every night you stay

I'll be watching you

Oh can't you see
You belong to me
How my poor hart aches with every step you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake

I'll be watching you

Since you've gone I've been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around but it's you I can't replace
I feel so cold and long for your embrace
I keep trying baby, baby please

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake

I'll be watching you

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


KIK!!!!!
Moja Majolina!!!
SANJIĆ:)
enya
jelena
my diary
Suba
xoxo
michelangelo



 SOMETHING ABOUT COCONUT
Well....I'm 16, živim u Rijeci, idem u hotelijersko-turističku školu, III.razred, Ovan sam u horoskopu,slušam pop-ali ne onu glupu komercijalu, nego kvalitetne stvari. Veliki sam fan Simply Reda, ajme, predobri su. Uz njih volim slušati i Bryana Adamsa, Eltona Johna,Stinga...Volim puno jesti,osobito one male kolutićave lignje...mmmm. Dobro,eto, to bi otprilike bilo to:)


...inače...ovo je moj dragi:)









Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
NEKAKO S PROLJEĆA

Nekako s proljeca
uvijek meni doluta
Neka ceznja tamna,
tiha mudrost davna

Spustam ja stare kofere
na perone sudbine
To je miris zrelih godina
Moj kaput bas je tezak,
najdraza

Nekako s proljeca
ja se sjetim starih dugova
Probude se u meni
svi derneci pijani

Tad nosim stare cipele,
one znaju moje ulice
To je boja crnoponocna
Moji koraci bas su teski
najdraza

Ref:
I opet taj osjecaj samoce
Kad nece nikog
mene krene i hoce
I opet mrakom
svoje pjesme bojim
Pijan od zelje
za usnama tvojim
Sav sam ti od ludila,
nekako s proljeca (2x)

Nekako s proljeca
sjeti mene nepravda
Na pobjede, poraze
i sve lazne obzire

Napravim racun prastanja,
popijem pusta mastanja
To je ukus lijepog kajanja
Moji kapci bas su teski,
najdraza

Nekako s proljeca
noc mi oci otvara
Nemam san da uhvatim,
nema dana da ne izludim

A hocu da te vodim ja
tragom sunca, jugom maslina
To je dodir tvojih bedara
Moja dusa bas te voli,
najdraza



 12.08.2005., petak

Shop&trip


Image Hosted by ImageShack.us

Šmrc, šmrc(a zašto šmrc?)- zato jer će mi ovo do devetog mjeseca biti zadnji post. Moram priznati da ćete mi faliti(osobito ove moje spaljene blogerice) i falit će mi moja Rijeka i izlasci u Opatiju i moj Denzel(to mi je mačak) i moja blink girl(inače se zove ana, ali mi se u komentarima potpisuje kao blink girl) i da naravno, kako sam to mogla zaboraviti-falit će mi jaaaaako, jaako kave u fency šmensy karolini. Despa, Tea, Lars, Dijana, Jelenica....puno vas volim.
I samo tako da vam se malo pohvalim, oggi sam bila u šopingu:):):)....kupila sam si nove jeanserice:) i hvala Bogu, kako to kod mene inače i biva, tek kad sam došla doma sam shvatila da mi se ne sviđa kako mi na guzici stoje, ali dobro, nemam više živaca ih ić vraćat i tražit druge. Svu lovu(a to je bilo jaaaaako puno love, nema šta) sam eto potrošila na trapke. Sinoć sam imala generalno čišćenje sobe, jer mi je stara rekla da ako ju ne sredim kako bog zapovijeda da neću ić sutra s njom u Bosnu. Znam ja da ona to samo sere, ali ipak, ša ja znam, bolje mi se ne igrati s njom, možda ju pere PMS, pa fakat i ostvari te prijetnje. Uglavnom, ideju da mi pod hitno trebaju nove traperice sam dobila kad sam tokom pospremanja ormara izbacala sve moguće traperice koje imam i sve ih isprobala i shvatila da mi se nijedne ne sviđaju i da mi sve ružno stoje. I kako da se ja onda sutra navečer kad budem sa sestričnom izašla van tamo u Bosni pred onim slatkićem pojavim u bezveznim trapericama? Zato sam ja jutros sa mojom Anchy otšla do grada i satima lunjala po Korzu tražeći traperice. Slabo mi je došlo. Slabo!!! Cijeli grad sam obišla i nisam našla niti jedne pristojne traperice. Mislim, naravno, mogu se one pronaći, ali onda nisu ispod 600 kn, a toliko baš i nemam, nit mi se da toliko love davat za traperice. Što se tiče shoppinga ova Rijeka je totalni shit. I još plus to što je padala kiša i što sam ja smarty obula bijele mokasine i što sam se sva smočila. Pjekjasno. I da! Ful me sram bilo, dođem ja u ovaj jedan butig i probam jedne traperice i govori meni ženska s onim začuđenim tonom:»Ti si jedina koja je uspjela stat u njih». A fak. Ko da sam neki teški žgoljo. Dobro, nevr majnd. Idem se sad polako spremat za kavicu s Majom i Sanjom i Gligicom of kors:) da ih malo vidim, da se istračamo i da se pozdravim, jer ih neću dugo vidjeti, šmic:). Ali, znate šta, ja jedva čekam da dođem tamo i da vidim onu dvojicu. Već sam luda od nervoze. Image Hosted by ImageShack.us Još samo jedan dan!!!
Najveći kiss svima, BOK!

- 18:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

 07.08.2005., nedjelja

Bad news:(



Ok, ljuta sam!!! Već se dva dana otkako sam čula the very bad news(a to je da je moj gitarist zabrijao neku večer sa svojom ex girlfriend i pomirio se s njom, ali koliko saznajem, ne u smislu da su opet zajedno,a vjerojatno jesu, nego u smislu da više nisu posvađani, jeah wright i istu tu večer nakon šta je brijao s njom, je došao do ove jedne cure i pitao ju a zašto ja nisam dolazila tamo u Bosnu, a rekla sam mu da ću doć?) i sad nastavak rečenice...se pravim da mi je to sasvim ok, govorim sama sebi da me baš boli k...što su se pomirili, da mi je svejedno, da sam ionako s njim samo htjela zezanciju i ništa više and so on and so on, a u biti serem! Evo, finaly priznajem...KRIVO MI JE što su se pomirili. Nije mi krivo to što on ima curu, nego mi je krivo što ju ima baš kad se ja evo spremam vratiti na tih fucking 15 dana tamo. Kako mi tip ide na kurac! Non stop mi neke pozdrave šalje, čujem da pita za mene, ja se sva nabrijem i onda evo....sranje! Neka se jebu i on i ta cura. Mislim...nemam ja ništa protiv te cure, on mi ide na nerve. Iako, znam da joj je rekao da je teška glupača i znam da joj je još svašta izdjelio i pogle...on samo pucne prstima i ona odmah doleti do njega i pravi se ko da da joj je dan prije rekao da je cvijeće, a ne glupača. Kakva treba jebote. Da meni to tip kaže, ma stari moj, ne bih ga više nikad ni pogledala, a kamoli mu se vratila. I znam iz pouzdanih izvora da je on rekao da je ona njemu lijepa i draga, ali da ju uopće ne voli i rekla mi je sestrična da se stalno svađaju i svako malo prekidaju. On je garant posto mislio da ja tamo više neću ni doć, jer sam mu rekla da se vraćam za 5-6 dana, a nema me već tri tjedna. Zato joj se i vratio. Neka, neka.....neka on i dalje misli kako ja neću doć, pa kad mu se sad u nedjelju pojavim na probi i kad mu počnem kontat najboljeg prijatelja, the bubnjara(koji mi se također ful sviđa i na kojeg se za razliku od ovog seljaka isplati trošit vrijeme), e , neka se onda jebe. Kad je seljak. Samo mu želim vidjeti izraz na faci kad mu budem prišla da ga pozdravim. Kakvu je šansu profućko, a tako nam je moglo bit strava. Šta? 15 dana, 15 dana, who cares? Ta cura će ga ionako čekat tamo kad ja odem. Nema veze, nije bed. Kao što sam rekla, the bubnjar je još uvijek single...pa ćemo vidjeti šta će bit. Uuuuh, jedva čekam. Sad sam se zainatila.
kiss i pozdrav svima....:)

- 02:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #