Kralj

Kroz tišinu prozora
U mračnu sobi ulazi
Daleka svjetlost

Sjedim i upijam
Val za valom
Titraje ulične rasvjete

I pored svega
Ispod zvijezda
Ja sam i dalje kralj

Imam i pola krune

- srijeda, 26.01.2011. - 00:56 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



Pjesma nova

Čuj zov ptice
Čuj lavež pasa
Otvori uho
Za mala čuda svijeta

Ne budi lud
Ne traži previše
pazi na sebe
i druge oko tebe

- četvrtak, 20.01.2011. - 22:48 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



sve se mijenja

list padne sa grane
i ostavi prazninu
a kad sam ja pao na eni
ostavio sam ninu

- četvrtak, 20.01.2011. - 20:09 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



mačiji kašalj

zakašlje se maca
pa po meni bakcile baca

- četvrtak, 20.01.2011. - 20:08 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



pljukanci

pljuka pljuka
štuka
velika ruka
a druga je kuka

- četvrtak, 20.01.2011. - 20:04 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



iznad

danas je čudan dan
danas svi se žure
danas je čudan dan
danas svi se dure

zbog čega još neznam
a zbog čega još neznam

svi bi htijeli nešto što nitko nema
svi bi htijeli nešto što im ne treba

zbog čega još neznam
a zbog čega još neznam

svijet propada a mi
nismo ni svijesni
svijet propada a mi
stalno smo bjesni

zbog čega još neznam
a zbog čega još neznam

želim otić odavdje
želim se opametit
želim otić odavdje
želim odletit

iznad grada i polja
iznad grada i polja

a kad se vratim
već idućeg jutra
bit će bolje
jer bit će sutra

- četvrtak, 20.01.2011. - 20:00 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



jad i bjeda

kad smo bili jako mali
mali manji nego sad
tad nikog nismo znali
ko bi mogao utažiti našu glad

jad i bijeda u lijevom đepu
u drugom samo mrvice
sami smo ostali na ovom svijetu
možemo počet skupljat plastične boce

isuse kriste javi se
gdje si kad te trebam najviše
ah znam, pod zemljom 2 metra
sve su to obični ljudi od budhe do sv. petra

u ime oca i sina i duha svetog
ja to nikad nisam molio
zašto bi vjerovao u nekog
ko me nikad nije volio

u ime oca i sina i duha svetog amen
ono što si postao je za plakanje rame

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:55 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



na kavi

sjediš
i piješ
pričaš
super ti je
pušiš
gledaš ljude
smiren
chill
super ti je

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:54 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



neman

neman
nema n

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:54 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



u vrtu

u vrtu jednom skrivenom
iza velikih zidina
koje je prekrilo lišče
tamo nitko više neide
jer ključ je izgubljen
a vrata zaključana
ali ionako nema ništa u tom vrtu

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:53 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



velika pjesma

veliki div
ima velike uši
velikim korakom
velike zgrade ruši

veliki grad
pokraj velike šume
veliki auti imaju velike gume

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:53 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



škure

zatvorio sam škure
zbog bure
i svi ljudi
na ulici žure
da zatvore
škure

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:52 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



ljubavna pjesma

previše je ljubavnih pjesama na svijetu
a sada postoji još jedna

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:50 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



seksualno

alno je grad
i tamo se seksaju
seks u alno

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:49 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



kišobran

skriva me od kiše
ali kad kiša prestane
neda mi ga se nosit

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:49 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



kada ležim na travi

kada ležim na travi
odmaram se i čitam knjigu
gledam oblake
i slušam cvrčke

ponekad ležim na travi
u tri ujutro
ponekad ne ležim
nego sjedim

ponekad sam sretan
ponekad tužan
kada ležim na travi
kada ležim na travi

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:48 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



o nama

o nama
koja drama

i onda nas oleže sa klamericom zaklama
hard core

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:47 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



šalica kave

popio sam šalicu kave
još uvjek sjedim u kafiću
pregledao sam net na mobitelu
prelistao sve novine i časopise
riješio sve križaljke
i dosadilo mi je pisati pjesme
šta mi je sada činiti
popit ću još jednu šalicu kave

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:46 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



pušenje ubija

piše na svakoj kutiji cigareta
ali nikog to ne smeta
svi i dalje puše
u faci se suše

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:46 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



komarac

krv pije
pa se krije
mater mu krvničku

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:43 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



ova je još brža

puž je prestigao auto

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:42 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



vjetar

fuuuuuuuuuuu
fuuuuuuuuuuu
fuuuuuuuuuuu
fuuu
fuuuuh
fuuuuuuh
hhhhh
ffffffuuuuu
uuu
fuh fuh fuh
fuuuufffhh

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:42 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



brža

juri puž još brže

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:41 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



brza

juri puž

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:39 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



dok sam čekao

dok sam čekao
tebe sam zatekao
i ništa ti nisam rekao
dok smo radili neko

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:38 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



kariola

kariola
ako nju možeš gurat
sve možeš furat
bilo gdje

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:35 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



glupi ljudi

svijet je pun glupih ljudi
znam jer sam ih vidio
i sebe isto
svi su glupi
i ja isto
i oni pametni
isto
su glupi
svi su glupi
isto

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:32 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



pas

kratko traje
stalno laje
ne daje
mlijeko

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:31 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



nabrijani špil karata

jedne su karte
bile ful nabrijane
nosile su marte
za akciju uvjek zagrijene

zvali su ih "karte iz crnog špila"
jer špil je bio crn
jedna karta drogu dila
a druga oštra kao trn

jedna je znala karate
pa prebije ostale karte
druga je znala kung-fu
a jela je tofu

glavni je bio as
na kojem je pisalo
pazi oštar pas

tu je bio i kralj
u ruci drži malj
bježi od njega

a iza njega
bila je dama
crna kao tama

i napokon dečko
zovu ga srečko
jer jedino je on imao petlje
da ga crnoj dami metne

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:29 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



kobra

uvjek sam htio napisat pjesmu koja ima kul ime
eto

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:28 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



djed

stara koža
odjelo i kravata
zlatni sat
vino i cvijeće

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:28 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



dvorac

u jednom dvorcu
živi kralj
i nije loš
samo ima downov sindrom
i stalno mrmlja neke gluposti

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:27 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



evo jedna o drvu

drvo
ima grane
i lišče
i korijenje
i jedno gnjezdo čak
jednog dana će ga posjeć
i napravit hrpu a4 papira

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:26 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



rekla mi je baka

baka mi je rekla
da budem dobar
i umiljat
i da se kupam
kad sam bio mali
još onda
baka mi je govorila
da budem dobar
i umiljat
i da se kupam
i dok sam odrastao
baka mi je govorila
da budem dobar
i umiljat
i da se kupam

i na kraju
i na samrti
baka mi je rekla

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:26 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



idemo doma

idemo doma
malo spavat
nešto sanjat
antilope ganjat
ili možda male patuljke
šarene vrtuljke
gledati nebo
od gore
i druge glupe fore

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:25 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



dno je uvjek dublje

šetao sam ulicom
i bilo je mračno
nisam vidio
i spotaknuo sam se
i padao sam danima
nikad kraja
mrak je bio sve mračniji
crna boja sve crnija
zvukovi sve tiši
kao mali univerzum
unutar te rupe
nasred ulice
tko zna tko ju je iskopao

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:25 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



čaša

čaša jedna
nikad žedna
ima za pit
i uvjek je fit
sa njom nikad nisi žedan
7 dana na tjedan
samo pazi da ti ne padne
da nas ne ostaviš žedne i jadne

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:24 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



jako me boli glava

boli me glava
jako
poput bika nekog
jako jako
kao da mi hrčak trči
po onom kotaču onako
i u krug stalno
trebao bi odspavat malo

zamišljam krevet
i deku

ma neda mi se niti dovršit ovu pjesmu
možda neki drugi put

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:24 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



pjesma sama sebi

ova pjesma sama sebe slavi
cijeli dan vrti iste rječi u glavi

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:23 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



selim se

idem na mjesec
barem na mjesec
dana
i dva dana

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:23 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



la la la la lala

la la la la lala
la lala la
lala la
la la la lala
la la
lala
lala laaa la lala
la

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:22 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



na prozoru jedne zgrade

na prozoru jedne zgrade
sjedio je dečko zvan rade
i plakao je cijeli dan
jer nije smio ići van

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:22 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



sunčan dan

sunce je žarko
i sjaji
i grije
i svi se kupaju
rak kože
i sunčaju se
i svima je lijepo
i svi vole ljeto

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:21 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



svega 4 kune

krofna košta svega 4 kune
razmisli malo
koliko treba teti da ju umjesi
napuni čokoladom
i tako to
jadna teta
ova pjesma je za tu tetu

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:20 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



nije u redu

nije u redu biti zadnji u redu
nije u redu biti uvjek u bedu
odjebi sve i idi doma spavati
barem te nitko neće gnjaviti

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:18 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



malena pjesma

maleni ljudi
sa malenim snovima
i malenim željama
za malenim stvarima

maleni mrav
i još manja buha
mali žohar
i malena muha

sve je malo
u svijetu malom
u svijetu malom
sve je malo

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:18 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



poez i ja

ja i poez
bili smo poput braće
uvjek zajedno
kad ja skačem on skače
sve smo radili skupa
čak i u isti razred išli
uvjek zadnja klupa
ko da smo sa iste grane sišli
sa poezom nikad nisam sam
jedino što ima glupo ime, znam

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:17 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



zamisli da si velika divovska vatrena kugla

Iom lajka
zamisli da si velika divovska vatrena kugla

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:17 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



u pustinji

u pustinji
nigdje nikog nema
svi su doma
plava oaza
imaju prijatelja soma

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:17 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



o vinu jedna

grožđe
i onda ga iscjediš
i vino
pa se napiješ, slatko
smiješ se
i padaš po podu
blesavi ljudi

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:16 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



poštovanje

ti poštuješ mene
ja poštujem tebe
ti poštuješ njega
ja poštujem njega
on poštuje mene
on poštuje tebe

ja poštujem dražena

dražen poštuje tebe
ti poštuješ dražena
ja poštujem tebe
dražen poštuje mene
on poštuje dražena
dražen poštuje njega

on... on se zove goran

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:16 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



mjesec

kada budem velik
bit ću kao neil armstrong
ići ću na mjesec
samo neznam zašto
ni šta ću tamo radit

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:16 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



gledaj ovog brancina

ovaj brancin leti
gle gle ode

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:15 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



brod

brod pliva u moru kao delfin
kapetan ima lijepu kapu
na brodu uvjek puše vjetar
more je veliko kad si na brodu

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:14 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



oleg pije čaj

pije već drugi
jer prvi je popio
i tako pije drugi
a i njega je već popio

oleg ne plaća

pio bi ja i treći
ali oleg je gad sve veći
neće mi platit treći
zato je još veći

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:14 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



peristil

dosta više
od kad sam tu
peristil! peristil!
peristil! peristil!
operi si stil!

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:13 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



u noći brodogradnje

zvuci brodogradnje
bude me
i ja sjedim budan
na krevetu
ful napilan tražim cigaru
i pušim na prozoru
čekam neko vrijeme
i onda sjednem pred tv
vruće je
tako zaspem

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:13 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



u podrumu

vlažni zidovi
kutije prekrivene prašinom
prljava kabanica
zašto je još uvjek tu
i onako uvjek uzmem kišobran
mislim da ću je baciti

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:13 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



nezahvalni gadovi

daj im čašu mlijeka
neće je popit
daj im renesansnu glazbu
neće je slušat
šta god im daš
oni neće
ma goni ih
i odi radit 22. polet

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:12 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



laku noć

laku noć čovječe
šta još radiš vani ovako kasno
svijet još nije budan
vrijeme još nije

laku noć djeco
televizija se gasi
igračke se spremaju
piđama se oblači

laku noć isuse
skini se sa križa
pretvori vodu u vino
vrijeme je za uskrsnuće

laku noć i tebi
prestani čitat poeziju
oči su ti umorne
čak te i leđa malo bole

laku noć

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:12 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



stavi ga na stol

stavi ga na stol
neka vide da ga imaš
stavi ga na stol
neka sline
stavi ga na stol
svaki dan
stavi ga na stol
neka znaju da tvoje žene nisu gladne
stavi ga na stol
svaki dan
kruh naš svagdašnji

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:12 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



naopako

ova pjesma nije naopaka
čita se normalno
i tok pjesme je kako je
samo se tako zove

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:11 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



oposum

neki drugi oposum
imao je velik um
bio je jako pametan
i te kako sretan
znao je rješit sve križaljke
čak i one u glasu istre

ali ako neznaš oposum šta je
google istog trena sva rješenja daje

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:07 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



putujem

idem negdje
idem bilo gdje
putujem u portugal
ili senegal
želim ići negdje
želim ići bilogdje
putujem u texas
ili cansas
želim ići negdje
želim ići bilo gdje
nije bitno gdje
ionako ostajem ovdje

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:06 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



reciklaža

reciklirao je on
stalno
sve je reciklirao
i vraćao
papir skupljao
u ponovo koristio
čak je i one metalne posude iz vojske sačuvao
njih nije koristio
nitko nezna zašto
možda jer su mu uspomene
ili jer su prljave a neda mu ih se oprat
zašto nas to uopće zanima

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:06 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



na kraju svijeta

kada dođeš na kraj svijeta
dočekat će te najlijepši krajolik
i cementara
dobri ljudi i prekrasne plaže
lijepo je tu na kraju krajeva

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:05 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



na krovu jedne kuće

na krovu jedne kuće
sjedio je slon
sjedio i razmišljao
razmišljao je o tome
koliko je težak
i bio je potišten
preko puta
na drugom krovu
sjedila je žirafa
sjedila je i razmišljala
razmišljala je o tome
koliko je težak onaj slon
i kad će više ta kuća propasti

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:05 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



ljubavna no1

svi traže ljubav
i svi traže sreću
ja sam to pronašao
pa više tražit neću

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:04 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



jedna mala lopta

jedna mala lopta
samo bi se igrala
leži u dvorištu
i čeka djecu

ali djeca neće doći
ona igraju farmu na fejsbuku

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:03 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



još jena domoća ščorica

trova je zelena
a ribari su šli peškat ribi pred tri šetemoni
na nebo so oblaci
a moj sused još vajk šeće breka'

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:03 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



jena domoća

kada god gren
dugo od svoje kući
dali zborkon ili vituro
vajk se spametin
da je doma vajka lepše

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:01 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



kontinentalna pjesma

jebem ti
gdje su svi ti kontinenti
predaleko je sve to
ostat ću doma i igrat nintendo

- četvrtak, 20.01.2011. - 19:00 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



loši dani

ako ne ide
i sve propada
ne brini
ako toneš
toni sa stilom
3 kredita?
nosi adidas
neplačeni računi?
ma baksa piva i čevapi, sunčan je dan
ovrha?
ma ko ih jebe, odi na put
ostani doma
uzimaju ti kuću?
ma šator i kampiranje

boli te kurac?
idi kod doktora

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:59 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



jednog dana

jednog dana kad mi srce stane
i pluća prestanu disati
kad mi bubrezi zataje
i oči oslijepe
kada mi ruke otpadnu
i uši ogluše
kada mi usta zašute
i tijelo potpuno isključi
možda tada
počnem cjeniti zdravlje koje imam sada

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:58 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



džin tonik

stavim tonik u džin
pa mi bude jako fin

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:58 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



znanstvenici su rekli

vrijeme je da priznamo sami sebi
znanstvenici ne postoje
to se samo tako kaže
"znanstvenici su rekli"

lakše je za prihvatiti
da se od čokolade mršavi
a od cigareta duže živi
kada kažemo "znanstvenici su rekli"

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:57 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



kada umoran ležim na kauču i gledam film navečer prije spavanja

ponekad zaspijem prije kraja filma
ponekad ga pogledam do kraja
ponekad ne gledam film uopće
ponekad ne spavam na kauču
ponekad mi se neda napisat pjesmu do kraja

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:57 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



bio jednom jedan kralj

kralj je bio
zvao se mio
svi su ga cjenili
i svi su ga voljeli
ali morao je postojati jedan
jedan gad
mali šupak
živio je na dvoru
i hrani se na dvoru
mirko
on je ubio kralja
jer je rekao da ne valja
a na kraju se ispostavilo da je u pravu
jer kralj je krao na dvoru
on je krao na dvoru
krao je
i sve je skrio ispod kreveta
a kad tamo nije bilo mjesta
sve je skrio u ormar
a kad tamo nije bilo mjesta
sve je skrio ispod tepiha
a kad tamo nije bilo mjesta
sve je sakrio u sobu od mirka
pa su na kraju mirka optužili
i strpali u zatvor... doživotno
pa kako je mirko onda ubio kralja
pobjegao je iz zatvora, pitate se... nije!
nije mirko ubio kralja
nego njegov zli brat blizanac
mirko
pa kako je saznao da je kralj lopov
nije!
ubio ga jer je bio zao
i sarkastičan
veoma sarkastičan
niti kralj nije volio njegov sarkazam
jednom se mirko... onaj prvi...
vozio u gondoli i ona se prevrnula
a mirko se sav smočio

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:56 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



adidas generacija

mi smo adidas generacija
ne jebe nas inflacija
nije bitno ako si bijedan
samo da se vidi logo vrijedan

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:53 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



aaaaaaaa

nije se tako zvao
i nije se tako zvala
nego je on bio napaljen
a ona je bježala

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:50 - komentiraj (0) - ispis - poveznica



100

morao sam napisat pjesmu o jednom broju
i to ne jednom nego sto
100 je zakon
100 kuna
100 posto
100 tisuća
o ne! to je drugi broj
100 na sat
100 je 10 puta 10
100ja
šijana
ne ne ne
ma 100 je zakon

- četvrtak, 20.01.2011. - 18:48 - komentiraj (0) - ispis - poveznica