Blog željan novih postova

srijeda, 21.06.2006.

Shvatila sam da nisam uopće spomenula da sam kupila Starke..nakon onog davnog, recimo sudbonosnog posta o Starkama i njihovoj ulozi u "životu" Klasične sam kupila svoje lijepe crvene male ofucanke..prvi dan su bile tako bijele, skoro mi je bilo neugodno hodati u njima po gradu, blještale su na suncu. Sada se već mogu uklopiti među "normalne" Starke..

Mislim da pomalo piše glupost, po svom običaju!!

Danas sam se ponovno upoznala sa stanjem na hrvatskim autocestama. Baš i nisam primjetila je li bila gužva, pošto sam od opojnih mirisa svojih susjeda u autobusu bila djelomično ošamućena. Kao i svake godine "moderni autobusi opremljeni klimom" voze po najvišim temperaturama, dok i sami u unutrašnjosti temperatura ne silazi ispod 30 stupnjeva..baš je veselo putovanje u tako lijepom autobusu..

Spas slijedi ubrzo..:))

Blog je doživio nešto nevjerojatno..moj zadnji post je napisan jučer!! Neka uživa u tome!!


21.06.2006. u 23:02 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



Ovaj blog je nastao daavvno..ili možda ne..Nema određenog opisa jer nema ni određenog sadržaja..ako vam se čita čitajte, nećete otkriti nikakvu državnu tajnu, a ni dobiti neki važni savjet..:)) haha..bye..

Da, šteta, ali ovaj blog je obilježila jedna odvratna spodoba P A R A N O J A!!!!!!!!!! Užas, zašto je ikada ušlau nas!!!