nigdjezemska

23.07.2006., nedjelja

uvod u coelha

Notturno, i vili iz nigdjezemske je coelho najbolji pisac. kojeg ne zna doduse:).
cemu uvod..?
pa ja otprije tri god imam naviku u svoju tekicu zapisivat ono sto sam potcrtala citajuci. coelha najvise, a ovo drugo ako i padne u zaborav nije tolika tragedija. tekica nije ni dnevnik ni svastara. tekica je 'meni bitno', a ime bi joj se moglom dat prema onom sto pise na naslovnici: 'grad xy' i njegova slika, dobila sam je na lutriji na maturi i bila mi je bezveze pogotovo narednih miseci kad sam na maturu gledala samo kao na razdoblje moje mononukleoze i mosta kojeg nisam uzivala prijeći. a sad mi je eto ta tekica i slika na njoj svetinja, a dok nisam otisla nisam nikad ni pomisljala da jednog dana pomisao na jos jedan odlazak ce mi bit ko da ruke stavljam na srce u polozaj koji prethodi kidanju papira. sadrzi tekica i mojih osam pisama nastalih u tom razdoblju al su samo u nju umetnute, morat cu ih prepisat da ih ne zagubim.
uglavnom, malo sam odlutala, dakle- procitala sam upravo 4tu coelhovu knjigu, pa budući da MORAM prepisat meni bitno prije nego se vrati na policu gradske knjiznice, pohranit cu to ovde. jer i tu je 'meni bitno', premda anonimno i cenzurirano(koliko moje pisanje moze bit) a moam vjezbat tipkanje ionako osta mi je samo jedan ispit a on je na kompjuteru pa eto- da se sprijateljim s tipkovnicom bilo bi i vrime:) ne koristim sve prste pa ce potrajat, mozda u nekoliko 'tomova':)
ova knjiga mi cak dijeli prvo misto s alkemicarem, ako je to moguće. drzi mu skute:)
btw zasto moram zapisivat iz coelha- zato sto je tu radnja samo sredstvo- a ovo ostaje-
- tako se iz alkemicara sicam samo da je otisa iz spanjolske mislim krenuvsi od 1 drveta u potragu za blagom prema egipatskim piramidama_na putu nasao ljubav a kraj piramida nista_ispalo da je blago bilo ispod drveta od kojeg je krenia zakopano_a to nije bilo blago na koje vecina ljudi pomisli tj nesto sto sja_poticaj da krene u potragu za svojom Osobnom Legendom jer se samo ako je prihvatis i krenes mozes naci ono sto je tvoje blago a ne odnosi se na nju/ ili pak tvoje blago ostaje tamo odakle si krenija a ne zasluzujes ga tj ne bi moga cijenit ga dok se ne vratis s tog puta cesto ne bas posutog ruzama/ per aspera ad astra.
ili kako je u drugoj knjizi napisa: 'naucili ste 2 najteza ispita na putu duhovnosti: STrpljivost u išćekivanju pravog trenutka i HRabrost da se ne razočarate onim na što naiđete'(riječi nekakvog učitelja sufizma-nebitno).
uglavnom, da ne odlutam vise nego sta vec jesam, knjiga se zove
1 1 m i n u t a ! (sad me ceka rucak na stolu:) wave
- 13:30 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

......stihovi......

johann wolfgang goethe: