nigdjezemska

03.05.2006., srijeda

cokolada

evo sam se nedavno probudila (jedanaest je, a kad ovo objavim bit će već koji sat više- kavE i cigaretE jutarnje + moje mozganje oko toga kako svoju filozofiju učinit prikladnom za 'papir' =uzet će si vremena).
dakle, snovi me potakli da se na javi uhvatim pisanja/tipkanja:
..ovaj je blog posvećen svima- i onima koje emotivna osjetljivost ometa (ponekad) u uživanju života, i materijalistima s istim tim problemom.
kako ja prvoj skupini pripadam, u zadnja dva sna sam 'plakala' /to zna bit iscrpljujuće-ne pokušavajte kod kuće- a evo danas mi je omogućilo svojevrsnu katarzu:)/
neko jutro sam sanjala da plaćem zbog 'love' i to.. jedan momak je u mom snu bio 'zločestiji'(nadam
se) nego šta doista jest, a i ružniji.to ipak nije zaustavilo moje osjećaje, a kako izabra neku 'žbagu'(izvana i iznutra) pred mojim očima, iz njih H2O krenula... kako ni java trenutno nije mnogo bolja jučer mi dan baš nije bia 'seized'.
danas prije nego se probudih (uvik t a d snivam), sanjala sam opet kako plačem, ovaj put zbog nečeg samo mojeg i opredmećenog- 'bike'.
Naime, parkirala sam ju, kao i obično, na jednom mistu kuda određeni profesor prolazi na putu do svog kabineta.
Budući da smo zbog spomenutoga (Lucifera, Svjetlonoše.., op.p.) Mi pisali peticiju, i on je u borbi s potencijalnom suspenzijom ili nekakvim 'izvanrednim otkazom', malo je luđi nego po prirodi, ukoliko je to moguće.. (jučer je čak njegov asistent 'u njegovu obranu' udrio Studenta koji mu se zamjerio najviše).
Vratimo se snu; kako ja pričam s najomraženijim mu studentima, a i moje divno ime stoji na peticiji, on je- DEMOLIRAO MOJU BIKU u naletu bijesa, odlazeći s faksa(ne sjećam se, ali nadam se da je bilo zauvijek). I tako sam svisnula od jada i briznula u plač ugledavši svoju biku probušenih i išćupanih guma + bez košare...
:(da naglasim- nisam materijalist, nego se vežem čak i uz stvari, nešto što sam ja odabrala i vozila priraste mi srcu)
(da mi ponudite biku od par tisuća kuna ja bi i dalje bila u crnini za izgubljenom..)
i takooo, suze su tekle, pa napokon i prestale kako sev san nastavio- bilo je i nešto plivanja, oko faxa je naime bila plima i ja sam naučila napokon plivat uistinu duboko 'bez nosa'..; zatim sam sidila u srednjoškolskim klupama (nikad prežaljeno doba) s ljudima s kojima se sad 'visoko obrazujem', gledala sam kroz prozor kako strašno grmi, a između dva tamnomoda oblaka pojavilo se svijetloplavo 'svjetlo' - otuda je dopirao glas (Bono -ov, a čiji bi)-,,Sunday, bloody Sunday''.., a onaj dio između refrena(plural) sadržavao je neke nove stihove = moje(neću ih pisat da se neko ne posluži mojim stvaralaštvom;)
= eto kako je ovaj san bio kreativan!....
..ali, i poticajan, naime momak koji mi se sviđa umjerenije od onog iz 1.sna nije me uopće registriravao, tako dame san podsjetio da ima stvari koje na javi uzimam zdravo za gotovo_ njegov osmijeh i 'bika' će od sada biti više cijenjeni............
zatim sam, nekakav čudan osjećaj, točno na granici sna i novog dana, začula glas jednog poznanika: UŽIVAJ DOK MOŽEŠ!
< to sam jučer čula i istina je eto da sanjaš ono o čemu si prethodnog dana razmišlja- inače odnosila se ova reč. na Internet- jer izvješće o mjes.računu stizat će na adresu mog prebivališta i prebivališta moje Mum-my (a ja evo boravim trenutno samostalno:)) , pa moram biti umjerena s megabajtima ako želim da se bloganje nastavi/ ZATO kao ovdje nema slika :>
stvarno, Uživanje DOK možeš= današnja je poanta..
Kad sam se probudila pala mi je na pamet pisma od j.lisac ,,Život'' - znate, ima jedan dio ,,to što imaš danas čvrsto zagrli jer sutra ćeš možda to i izgubiti'' (ne znam točan slijed riči).
jer misleći o teškoćama (1.san, npr.), zaboravljamo biti zahvalni na onome št JE tu - a da još i to izgubimo VIDJELI BI što SU teškoćE:)
ZATO, dragi moji sjednite na bicikl, uzvratite osmjeh dragoj osobi i uživajte u njemu, a drage moje - danas vam savjetujem uživanje u ČOKOLADI :)pusti dijetu bar danas=ima ljudi s dijabetesom+onih bez novca za ikakvu hranu a kamoli ovakvu deliciju:)
Ja sam je jela sinoć!
i eto kakav sam inspirirajući san imala..smijeh
thumbup
P. S. moram smislit novo parkiralište za biku¤

- 13:00 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

......stihovi......

johann wolfgang goethe: