nigdjezemska

28.04.2006., petak

u očekivanju Godota

šta ti je ljubav danas?

bit u vezi, to svakako. ako nisi, s tobom nešto nije u redu-slijedi inkvizicija modernog društva.
zanimljivo je da se zauzeti, ali ne i oduzeti pale upravo na takve nenormalne, čitaj posebne, cure. Nemojte nikad ni pomišljat, savjetujem toplo, iz iskustva, past na te fore. takvi su samo zaokupljeni trenutačnim prosvjetljenjem o učmalosti svoje veze i žele isisat iz vas tu volju za traženjem odgovarajuće "druge polovice".
ipak se svi nakon malo šaranja vrate na svoju dragu robiju..
pa kad je neko duže vremena s nekim s kim mu ka ne valja znači da mu odgovara to. gledajući okolo vidim da ljudi nalaze očito užitak u tom formalnom j... jednog drugog u mozak. jer u vezi ka i svugdje vladaju odnosi moći.

¤ tako imate ljudove-papke šta hodaju sa svojim bitch-curama pa druge ne smiju ni pogledat a kamoli pozdravit. ako patite za takvima cure moje nema smisla, osim ako ste vješte manipulaciji, inicijativi (a i na kapaljku će u ovom slučaju bit dovoljno) i jedva čekate pritegnit lance. ovaj "rob" će vas rado slijediti; moguće je da ovi likovi smatraju da ipak oni nose hlaće u vezi- bezvezi , da su toliki narcisi pa misle da odaju dojam kako su toliko posebni kad ta žena do njih tako histerično panično bdije da to božanstvo ne izmigolji.. ustvari, iako prividno pasivni, ovi muški tu imaju moć: ne gube živce, pokazuju se okolo sa "ženom", a i ne venu najčešće od emocija... njihova lakoća postojanja je itekako podnošljiva!

¤ drugi su vam tip MACHO! "alo maci", not conversation-action, action! i imaju uspjeha, jer eto nažalost za većinu žena je prvi cilj na vidiku =reć' ,,imam momka", pa tako i ovih pasivnijih, ma nema straha- "osvojena" si sve brže svaki put čim još malo sniziš kriterije (intelektualne i to..ne mislim Vam ja na izgled- to je začudo u ovoj igri umišljenog prestiža i moći samo dobrodošla glazura). o primi-machichima mi se više ne da. >..štikla< je himna - usporedbi s njima! ja preferiram macho od Leda :p

dobra vijest: postoji i treća kategorija. ta je mene zaobišla. ILI PRIJE-ja nju.. poradi gore navedenih pošasti današnjeg society, moji obrambeni mehanizmi rade prekovremeno- protiv moje volje.
ma ionako sam djetinjasta cili život, kad mi srce zaigra- porumenilo lišce okrene se na drugu stranu- ne vidim ka, da je ON tu. tribala sam se rodit par stoljeća prije, bila bi idealna ko djeva s lepezom, što čita romantičarske romane i pati od nesvjestice:D..
triba mi neTko ko će sa mnom (: bit zajedno :), ne u bezVezi. Nije to stvar forme koliko sadržaja......ako bliski susret s trećom ovom vrstom doživim prije staračkog doma -javim odmah iz nigdjezemske zujo

a.. loša vijest?
..v.naslov wave

- 21:00 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

25.04.2006., utorak

IDEM I JA_A :)

nA Netu ('svom') sam tek par dana. i eto me je prvi dan toliko isfrustrira, i zaključih ja da je, nije šala, - otuđenje. nakon par sati osjecala sam se ka da sam opsjednuta nekim tamo životima ilitiga životarenjima, ali ETO SE SVE MINJA (i sve ostaje isto:) - ovim činom sam se opet fokusirala na sebe;), tenks blogu!
čitaam evo na blogu da je "blog" tiskano u našem rječniku. EU, pripremi se, stižemo. inače, da ne znam šta je blog (tek koji mj.), zvuči mi nekako kao Glodavac (imam sliku Dabra tad na pameti). odoh sad (zov prirode, op.p.)
- 23:43 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

Sljedeći mjesec >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

......stihovi......

johann wolfgang goethe: