subota, 20.01.2007.

LAZAR JE UMRO, ALI OŽIVI (lazo je legenda)

Naš stol u dnevnoj sobi u danas ujtro u ranojutrnjim satima

PIŠE: Ramac Prvi

Ono sto te ne ubije samo te ojača. To mi je jednom neko reko , neko mudar ili možda strašno povrjeđen. Ali mene ce ubiti ovo cimerovo grebanje po gitari ili mozda ja njega ako mi dođe žuta minuta. Žuta minuta je poznata izreka mog druga novinara, imo je on tih zuti minuta malo more, ali nikad nista - iako je uvjek prijetio žutom minutom kad mu nebi bilo sve po volji . Sta ćes dobar insan. Dobar i budala to je isto, samo to onaj tko je dobar nezna. Papak, brate. Takav sam i sam bio sve do nedavno. Sad mi slavonac kaže da sam jebeni kojot, na to ja kažem da sam kralj kojota . Istini za volju samozvani , ali ipak kralj. Nakon dosta sranaja vratio se Ramo, vratio se jaci nego prije. Jaci ali dosta nepovjerljiviji. Zasto sam se prestao drzat one svoje mudrosti UVIJEK SUMLJAJ , NIKAD NIKOM NE VJERUJ DO KRAJA, DRŽI GARD JER TAKO SI BRANJEN . Ali staces papak , kako sam i prije spomeno , mislio da je to nepotrebno u ovom slučaju i grdno se zajebo .Shvatio je Ramo da je sve to bilo sranje , ponovo je u sedlu , jaše i poteže brže nego ikad. Čuvajte se pičke dušmanske, stići ce vas Božja pravda.

Tu je i drug Fox. Već nam je prasina pala na njega. Tu je od juče. Ljudi to je svestran dječak, majstor u kik – boksu , veliki vozač sportskih motora, lovac na jelene i tko zna sta još. Sad se sjetih. Ima on i neke nadprirodne moći, šonekad me strah tih njegovih sposobnosti. Ima sluh ko šišmiš, čuje i niske i visoke tonove. Sumljam da radi za neku tajnu službu. Ipak je on potencijal, zasto da ne. Znate kako je komplikovano prisluškivati nekog, te se moraš nakačit na telefonsku vezu, postavit bubice i još more drugih drklama. On samo mora šetati pored bugarske ambasade i koristiti svoje sposobnosti
Odoh ja daleko, ali jebi ga covjek je moj idol. Kad porastem bit ću kao on. Ljudi božiji i cure moje ovo je moj prvi blog i nemojte biti previše kritični prema jednom matorcu. Tako me nazva neku vece moj vrli prijatelj Lašvanac.

Sad mi cimer stvarno skija po živcima , pjeva pjesmu u kojoj se spominje ime meni jako (ne)važne persone. Persone non grate ili kako se već pise na latinskom.
Nisam ja još gotov , napisat ću još koji redak. Na početku , oni slabog želuca nek ne citaju ovo moje sranje bit ce tu svega.To posebice važi za mamine princeze, one koje kad spomeneš kurac , pička, govno ili ti sisa prevrću očima i dugo se čude kao da neznaju što je to. Iako im jedna od nabrojenih stvari ne ispada iz usta. Ljudi to vam se zove licemjerje .Ti ljudi su po meni niži oblik života od usrane amebe. Ali što ćeš netko te laže bez problema i još te gleda u oči. Zasto neki ljudi lazu, iako za to nema razloga? Svaka istina, ma kakva bila je bolja i od najljepse upakirane laži.

U pisanju me prekide zvono mog mobitela, ćaća zove. Sta radis sine, učim ćaća .Sta da mu drugo kažem. Lažem ga opet, lagano i ja postajem jebena ameba. Tješim se, barem ga ne gledam u oči. Da nisam imo ovako stoge roditelje, bio bih već u grobu ili barem plivo među braun jahtama. Fala Bogu pa me ćaća uvjek vukao za rukav i govorio stani mali. Kaze da su moji kompanjoni lovci danas imali loš dan, nigdje nista. Ali nemože kod nas nebit ništa. Bilo je, pjesme, alkohola i dobre zajebancije.
Danas vam neću više ništa pisat , znam da postajem dosadan.
Lazem neću pisat jer nam dolazi ekipa, a stan nam je leglo kuge i ko zna koje još zarazne bolesti. U ljepšim uvjetima zive ljudi u Tadžikistanu.

Ćao ljudi, lijepe zene ostavite broj telefona umjesto komentara.

Ramac prvi - RAMO

20.01.2007. u 18:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog dvojice cimera - Ramac i Slavonac, Timon i Pumba - dva studenta u najboljim godinama.
Naš život u našoj maloj sarajevskoj gajbi.

free web counter

Linkovi

POSO'
Fakultet Kriminalističkih Nauka
Fakultet Političkih Nauka
Ministarstvo sigurnosti


KUĆA
Rama-Prozor
Slavonski Brod Online
Sarajevo-X


BIRTIJA
Blog.hr
Monitor.hr
Net.hr


Prijateljski blogovi (lista u nastajanju po principu "ko nama link - mi njemu link")
Jimblog
nikola
zivot u c-kljucu

Autori bloga



Ramac prvi, Timon, student, budući drot, mladi lovac u mutnom, jebač (na baterije)




Slavonac jedini, Pumba, student, budući đabalebaroš i ribolovac u mutnom. Jebač (na Vartu)


Bivši stanar



Ramac drugi, ne manje vrijedan. Državni podanik u službi očuvanje krhke Bosne i Hercegovine. Strog i pravedan - genter klasičan. Nedefinirani jebač.

Geografski fakti skoro pa bitni za praćenje bloga



Rama je područje koje zahvaća prostor općine Prozor-Rama u Bosni i Hercegovini oko toka istoimene rijeke, dakle Rame, koja je gotovo isčezla i čiji je gornji tok preplavilo umjetno Ramsko Jezero, a donji tok Jablaničko jezero. Područje današnje prozorsko-ramske općine uokvireno je visokim i teško prohodnim planinama (Makljen, Raduša, Vran, Ljubuša i Čvrsnica).
Izvor jeftine šljivove rakije i djevojaka sumnjivog morala.




Slavonija je geografska i povijesna regija u istočnoj Hrvatskoj. Leži između rijeke Drave na sjeveru (granica s Mađarskom), Save na jugu (granica s BiH) i Dunava na istoku (granica s Srbijom). Regija je glavna žitnica i poljoprivredno najrazvijeniji dio Hrvatske.
Najpoznatija europska ravničarska regija poznata po izrazitom gostoprimivom narodu koji pravi najbolju kulinarsku slasticu svijeta (kulin) i 3. najbolje žestoko alkoholno piće svijeta (slavonska šljivova rakija).



Sarajevo je glavni i najveći grad Bosne i Hercegovine. Nalazi se na rijeci Miljacki, desnom pritoku Bosne, u istočnom dijelu sarajevsko-zeničke kotline.
Poznat po izrazitoj gurmanskoj ponudi - od svjetski poznate baščaršijske ćevabžinice "Željo" do marindvorskog fast-fooda "Tale-trovač".




Shelby GT


Kažu da su čuda svijeta
Piramide Visočke
Kažu da su čuda svijeta
Vel'ke rijeke afričke
Al nijedno čudo nije
Bilo ravno onome
Kad je Jugo uparkiro
U Žepče Shelby GT

Skupio se sav komšiluk
I pola FSD-a
Ono pola nije moglo
Nije moglo zbog ispita
Stara napravila mezu
Prodala pederušu
Stari otišu u Osovu
Po još logistike

Bilo je to dobro vrijeme
Sve na štelu
Sve za raju, jarane
Bilo je to dobro vrijeme
Te u Vareš, te malo u Ramu
U auto naspi galon
Pa u Aljiniće po jabuke
U domu puno svijeta
U Žepču SHELBY GT

Vozio kolega Bajo
Da proda madrace
Vozio kolega Zoka
Da Šilju zakrpe
Vozio ga drug Mato
Kad je iš'o u Posušje
Vozio ga malo i ja
Kad bi mazn'o ključeve

Bilo je to dobro vrijeme...

Virio sam jedno veče
S balkona čuo glasove
Zoka, Bajo i drug Mato
Nešto tiho govore
Onda pružiše si ruke
Na Janka se ne može
Onda popiše po jednu
I razguliše
Izgledo je baš mali to veče naš
SHELBY GT

Otišli smo jednog jutra
S četir' torbe putničke
Prvo malo Zagrebačkom
Pa preko Miljacke
Danas nam je mnogo bolje
Novi kvart i novi stan
Zoka nam je posto' fora
Diplomirani novinar
Al meni je u glavi
Uvijek ista, slika, isti fleš
Stari dom, vel'ki balkon
U Žepču SHELBY GT

Sarajevo, ljeto 2006.