Mama prije svega...

ponedjeljak, 22.09.2008.

Jesenske pripreme...

...eto, jamama i moja dva momka se pripremamo za novu jesen. Pisala sam vam prije ljeta... bilo nam je krasno. Veći fakin je plivao bez narukvica u dubokom! Nisam mogla vjerovati kad sam vidjela da moj, inače dosta plašljiv mali princ maše ručicama i nožicama na oko metar i po dubine. Naravno, dida je bio uz njega, ali kad ga je htio prihvatiti da slušajno ne počne tonuti, mali princ ga je odgurnuo s izrazom lica koji je govorio; ''Daj me pusti, dida, pa kaj ti je, viš da plivam ko veliki''. A mama ponosna...

I tako smo vam mi položili plivanje. A sad...uslijedio je veliki izazov za mene i njega. Krenuli smo u vrtić. Naravno da tetu u vrtiću zove baka, jer tko njega čuva taj mora biti baka, zar ne? Uglavnom, pravi je šarmer taj moj fakin. Djeca ga prilično vole, kako tete pričaju; on ide od djeteta do djeteta i grli ih, drži za ruku, za rame... baš je nježan i pažljiv, vele. Nadam se da se takav mali idealist neće razočarati u tim ljudima u nastanku. Odnosno, vjerojatno hoće, ali tu je mama uvijek spremna za objašnjavanje i tješenje. No, zasad nam ide super, čak već i spava u vrtiću bez problema, evo protječe četvrti tjedan odkako smo prvi puta ušli u vrtić.

Manji fakin je svakim danom sve veći i bucmastiji... I stalno se smije. Kao pijani veseljak.

Do novih jesenjih zgoda, veliki pozdrav svim mojim dragim blogerima od Čupke kiss




- 17:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



  • oke koje hipnotiziraju

    moj kupanac

    nakon kupanca

    slatki snovi



    molim?

    slatki snovi2

    nakon igre...





    Jedan klik za posjet raju
    najljepši otok na svijetu (psss: Hvar)



  • Par redaka o mami čupki

    *Iako prijeklom sa najsunčanijeg otoka na našoj obali, sticajem okolnosti rođena sam u glavnome gradu Hrvatske*

    *po zanimanju sam glazbenica, no osim glazbe, jako volim ljude i životinje, dok sa biljkama ipak nikad nisam ostvarila neku stabilnu vezu...*

    *dok ja za sebe tvrdim da sam filantrop, moja grublja polovica kaže da sam malo prenaivna... ovisi o ukusu :o) ... *

    *...a najljepše što mi se dogodilo u ovom životu najbolje je opisano na fotografijama iznad.*

    * Kad je riječ o klasičnoj glazbi, najradije slušam Čajkovskog...i gledam njegove balete...*

    *...a od pop-glazbe do mene najviše dopiru Simply Red i Gabin.*

    No jedno je sigurno...glazba je moj zrak...






    Moji music linkovi


    official stranica B.J.-a

    mali riđi englez ća lipo kantaje

    dva talijanska francuzića koje vrijedi poslušat

    digići a capella