< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


design: ×
brushevi: ×,×
slike: ×

Opis bloga

beljNAJLJEPŠI BLOG NA SVIJETU!!
Ovo je moje malo mjesto gdje moram ispucat svoju negativnu, ali i izrazit pozitivnu energiju, a ako vam se ne čita- ne morate!!!

web counter



*Nova anketica- ovdje glasaš

Kako ti se sada svida moj blog?
Jako
Isto
Vise
Manje
Svejedno
Ruzan je i ovakav i onakav
pollcode.com free polls



*Stara anketica- tu više ne glasaš


Get your own Poll!





Ovoliko vas je bilo od 1.11.07

Free Hit Counters


Linkichi

Moj opis:

Ime: Dina
Nadimak: Dinka
Najglumac/ glumica: Christian Oliver, Tom Hanks, Denzel Washington
Najpjevač/ pjevačica: Chris Brown , Akon, Eminem.... Rihanna, Fergie...
Najgrupa: Black Eyed Peas, Pussycat Dolls
Najklopa i najpiće: Njoki i Cedevita limun
Najfilm: Američki gangster (Pogledajte ak možete: najbolja kombinacija drame i trilera)
Najserije: Cobra11, Princ iz Bel-Aira, Puna kuća, Pod istim krovom, Sam svoj majstor, Bračne vode, Zabranjena ljubav, Dadilja (napokon se vratila smijeh zubo) i Rat u kući
Najknjige: Tajni dnevnik Adrijana Molea i svi nastavci
Volim: Svoju obitelj (valjda), svoje fredove (trudim se), dečke (ima jedan), zabave i druženja (nek ih bude što više) , dobre ocjene (u zadnje vrijeme mi je svejedno), životinje (najviše pigice), terranovu i new yorker (a ko ne voli šoping naughty), komp (jedini izvor života), mobitel (sony ericsson), telku (najpametniji čovjekov izum i drugi najbolji prijatelj svakog ljudskog bića- prvi je pas), hip-hop (način na koji se trudim ostat u formi), i još puno toga (ko bi sve nabrojao)...!
Ne volim: Novu profu iz hrvatskog, općenito bahate i umišljene ljude, ne volim tjelesni, metalicu, hard rock, Nokiu, ne volim pušenje i cuganje. ne volim uvrijede i prijevare, laži i tračeve (i sama se trudim ne tračat), mrzim kad mi neko nešto govori iza leđa: ak te smeta pa reci mi u facu, a nemoj me ogovarat s ko zna kim!!!; ne volim promijene- zgražam se od promjena, ja se rađe držim svojih navika... To je valjda to...
Najveća tajna svemira: Što više boli, udarac u jaja ili rađanje?
Najdraža izreka: Smrt je samo posljednji neprijatelj kojeg moramo pobijediti... (J.K. Rowling, Harry Potter i Darovi smrt), Need something to be happy. Anything. I'll take anything. Just show me something whic can make me smile... (Ja, Dina, christianoliver.blog.hr)
Ostale informacije: Pitaj kaj oš znat!

DDreamy
IIrresistible
NNutty
AAccurate

* Ja se baš ne slažem s tim: mislim da moje ime znači i predstavlja sve zajebano i uništeno...


myspace layouts



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

subota, 26.04.2008.

Ewo me natrag

ej ljudofi! smijeh vratih se među žive (iako nisam bila mrtva, dapače, živjela sam punim plučima)... prošlo me zaljubljivanje, pa sam se opet zaljubilacerek, i opet ništa, i onda sam se još jednom zaljubilacerek ali opet ništa! sad sam opet nezaljubljena! super sam raspoloženaroflsmijeh. namjeravam se vratit u blogerske vode, hh. internet na mom kompu radi! napokon... dobila sam novi fotićsmijehsmijehsmijeh! olympus µ 790 sw, i već sam ispucala milijun slika (dal se milijun piše s j il bez)...

Image Hosted by ImageShack.us


ima puno toga novog.. lanich je slomila rukucry, ja sam istegnula ligamente... tjedan dana doma, samo doma... u školi ništa novog, pišu se testovi, rade jednadžbe (koje obožavam)lud!i dalje sam single... al nema veze...mislim da imam oko sedamdeset štafetica koje moram napisat, al zasad ću samo jednu.... jednu po jednu..

dakle prva, pokupila sam ju od dore (one dore, iz 6.a)

1.najveća mana :
ima ih... možda lijenost

2.uz kakvu se glazbu najviše voliš zabavit
r'n'b, hip hop, pop smijehpjeva

3.kako bi potrošio/la milijun kuna
na frendice i frendove, dečka, i sebezubo

4.koju curu (dečka)smatraš najseksipilnijom na svijetu
hm... chris browna, zac efron, i jednog dečka, iz usual life-a, velika mogućnost da sam u njeganaughtycerek

5.kada si posljednji put lagao/la
uuuuu! prije koju minutupartyfinosmijehzujopjevalaze

6.što bi mogao/la jest svaki dan
sladoledfino

7.kako izgleda tvoj idealan dan
nema škole, izlazak prvo s frendovima pa s dečkom, onda frendovi i ja u kino do 11 pa dečko i ja u kino do 2 (poslije ponoći naravno)...

8.što bi napravio/la da se jednog dana probudiš čelav...
ne želim ni zamišljat mene čelavu, ak ikad budem čelava, to će napravit stručna frizerka, al mi kosa neće otpast preko noći

9.bili što promjenio/la na sebi plastičnom kirurgijom
gornju usnicuthumbup

10.kakav/va si kad izgubiš živce
riječima ubijam ljude...headbangmad

11.koji frendovi čine tvoje društvo
petra, mirjana, dora, kovačka, paja, ivana, godra, lana, helena, doris, paki, muc, ico, medo, bobi, guga, pasta...wavesmijehkissroflzubosretanpartyzujopjeva

12.tko je u tvom društvu najglasniji
dora

13.a nasramežljiviji
nitko

14.najluđi
janutzujo

15.najzabavniji
svismijeh

16.kako bi opisala sebe
nespretna, pametna, šaljiva, zeznuta, luda, naivna ludpjevazujonut

17.kolko wremena i love trošiš na svoj izgled
izgled: za tulume oko sat vremena, a inače 15 minuta, a love: što više mogugreedy

18.kako bi opisao/la svoj stil
lud, zelen...

19.čime se povodiš kad ideš u shooping
majice, starke, finosmokincereksmijeh

20.kolko često kontroliraš svoju težinu
khm, preskačem ovo pitanjenamcor

21.misliš li da su mršaviji ljudi uspješniji
moždarolleyes

22.jesi li kad bio/la na djeti
da, i sad sam na jednojsmijeh

23.kad razmišljaš o budučnosti,što ti pada na pamet
dečko dečko dečko dečko dečko dečko dečko dečko dečko dečkocerekcerekcerekcerekcerek
šala, nemam blage,nisam vidovnjak

24.kolko dnevno gledaš tv
zbog noge, skoro cijeli dan

25.slušate li ti i tvoje društvo cajke
a-a! nikada...eek

26.voliš li baletne predstave
ne.nono

27.štafetu predajem:
ko ju god oće

ewo ljudeki moji, to je to. cee ya s novim dizzom. kommajte



| komentari (111) | print | # |

<< Arhiva >>