Smile...it confuses people

29.09.2006., petak

Ja od rodjendana pa do rodjendana cekam samo poziv tvoj...

Kao sto ste iz naslova mogli shvatiti vasoj, jedinoj, najboljoj i neponovljivoj (al sam skromna) chocolini danas je 15. rodjendan.
Mozda kao brojka zvuci mala, ali kad bi pocela pricati o svojim dogodovstinama u tih 15 godina, pricala bih mjesec dana.
I tek sam nakon 15 godina shvatila jedno: Ja sam stvarno sretno dijete!
Bilo kako bilo, da vise ne duljim, sutra se moram u 5 probuditi, idem sa skolom na izlet.
Bit ce nam super, vjerovatno cu se nac s frendicom s mora, a i ljubljenom sam kavu obecala.

A sad, par stihova, nadam se da su tocni...

" Ja od rodjendana pa do rodjendana cekam samo poziv tvoj.

Makar prazne rijeci bit ce dovoljne da mi kazu da si nekad bio samo moj.

Sve ce se promijeniti, ali tebe nista ne moze zamijeniti... "


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.