Smile...it confuses people

02.09.2006., subota

Nada fue un error...

Evo bila sam vani s frendicom, sad sam se vratila.
Isle smo za promjenu, u centar na kavu,a sve je krenulo naopacke.
Sve koje smo zvali da idu s nama su bili ili zauzeti, nisu mogli van ili uopce nisu u gradu.
Svi imaju neku svoju ekipu,a nasa se raspala pa smo na kraju isle same.
Onda smo se smislile da bi mogle u kino: sve su projekcije bile ili prekasno ili rasprodane...
I nista, na kraju smo otisle na kavu...
Prvo smo pet puta zvale konobara koji je na kraju dosao nakon petnaest minuta sav zbunjen...
Popile smo kavu i nastavile lutat...
Vidjela sam jednog preslatkog sk8era, totalno moj tip, a slicnog sam decka i jutros vidjela...
San mojih snova... Da bar ide u moju srednju...
Dakle od tromjesecne slobode ostao mi je svega 1 dan...
Trebam ga dobro iskoristiti...
A da ga prespavam?

Puno besosa vam salje vasa chocolina... Budite mi dobri i jedite puno cokolade...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.