Smile...it confuses people

29.06.2006., četvrtak

Si me quedes tu, me quede tu abrazo e il beso que inventas cada dia...

Evo da se i ja javim jos sam ziva, uzivam na praznicima i nije mi dosadno jer su moji prijatelji jos tu, ali ubrzo cemo svako svojim putem.
Jucer smo imali podjelu knjizica i ja sam solo na suho, bez probe pjevala himnu.
Bila sam malo nervozna, ali sve je dobro ispalo.
To nam je bio zadnji put da se kao razred na okupu vidimo.
Moja je frendica po obicaju zaplakala, to joj je vec 6. put, ali nije si mogla pomoci.
Poslije sam isla s frendicom u grad i onda smo isle u kino s jos dvije cure.
Gledale smo Prekid, a one su prije filma doznale nesto jako ruzno o njenom bivsem decku.
Muskarci su svinje, jos jedanput potvrdjeno.
A on umjesto da se nikad vise pred njezinim ocima ne pojavi, rekao je kako je njemu bilo zabavno gledati koliko je ona naivna.
Sto se tice filma, odlican je, moram priznat da sam na kraju plakala i bojim se da se i meni tako nesto ne dogodi.
Poslje sam jos malo s frendicom pricala jer se necemo vidjet do kraja ljeta.
Ja idem veceras na more, a ona sutra, samo sto ja idem na par dana, vracam se prije upisa.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.