Smile...it confuses people

10.05.2006., srijeda

Srijeda

Dakle, danas je srijeda, a sutra je cetvrtak, dan koji jos vise ne volim, a pogotovo zbog prenatrpanog rasporeda i testa iz kemije!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbang
I za sve ono jucerasnje cviljenje, nemojte se brinuti...
Jucer sam zspala tuzna, ali kad sam se probudila bila sam sretna jer mi je navecer dok sam spavala poslao mail da je Hrvatska najbolja zemlja, a pogotovo zato sto sam mu se ja u njoj dogodila!!!!rofl
Ostatak nisam znala prevesti, pa mi je pomogo moj dragi prijatelj Rijecnik.
Vec sam starcima rekla da cu preko ljeta ici na tecaj spanjolskog, a i htjela bi u Spanjolsku preko ljeta da ga vidim.
U skoli sve OK, pokusavam ispraviti neke ocjene, samo sto je kronicno dosadno...zijev
Danas sam probala ono za krizmu i taman sam se htjela slikat, ali je stari uzeo fotic sa sobom!headbang
p.s.
Danas je tocno tjedan dana otkako smo se ja i moj Spanjolac prvi put poljubili!!!
To je bilo tocno u ovo vrijeme, kad smo sjedili na klupici...ahhhhhhhh....cerekcerekcerekcerekcerek
Evo nesto pozitivno: Inter je pobijedio Romu sa rezultatom 3:1!!!!roflroflrofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.