neki korisni linkovi(ima i onih o čokoladi)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
lindt.com
sacher.com
neuhaus.be
ceffarel.com
feodora.de

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
svašta
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

stefocerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Azra:
BALKAN


jednog dana nema me da nikada ne dodjem
prijatelje koje znam ne poznajem kad prodjem
kao da me nikada na svijetu nije bilo
kao da me njezino tijelo nije htilo

moja kita miruje a furala bi furke
lepe dekle moderne ne padaju na zurke
brijem bradu brkove da licim na pankrte
jos da imam fendera vidio bi svirke

balkane moj budi mi silan i dobro mi stoj

mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti
uvijek netko oko nas dodje pa nam prijeti
ni bendovi nisu vise kao sto su bili
moj se amaterski priprema da snimi

balkane moj budi mi silan i dobro mi stoj

OBOŽAVAM IH!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


čokoladaaaaaa =)

nedjelja, 09.04.2006.

LUDOSTI TIJELA

Pred mjesečnicu večina žena doslovce poludi za njom! Kažu-Moje tijelo jednostavno traži čokoladu, i ako mu je nedam, izluđuje me! Mnoge žene tvrda da im je uz čokoladu lakše, pritom je svejedno koju uzimaju.

Znanstvenici taj fenomen objašnjavaju na više načina. Jedni su priraslice kemijskog, a drugi psihološkog ili čak kulturološkog podrijetla tog problema. Američka neurobiologinja smatra da cijela priča o čokoladi počiva na psihologiji.

No, druga znatno brojnija strana, tvrdi da je sve plod kemijskih događanja u mozgu. Naime, u čokoladi se krije više od 400 kemijskih spojeva među kolima su i psihoaktivne tvari. Kako prije mjesečnica u mozgu žene nastaju promjene koje se pokazuju kao promjena raspoloženja, poput svadljivosti i netolerancije, čokolada-zbog bogatstva magnezija te mikro količina stereotina-može pomoći da se brže uspostavi normalno stanje.

Pri tome ne treba zaboraviti da čokolada obiluje i triptofanom, aminokiselinom koja predstavlja građevinski materijal u sintezi serotonina, čije pomankanje potkopava žensko raspoloženje prije mjesečnice i umenopauzi. Psihoaktivni stručnjaci čokoladu zovu psihoaktivnim koltelom, jer sadrži male količinaanandamida, za kojeg se u slobodnoj interpretaciji može reći da je sličan unutarnjem kanabisu.

No, da bi se njime izazvala prava ovisnost trebalo bi pojesti 12 kg čokolade, što je nemoguće! Sve slastice, a čokolada posebno, izazivaju u mozgu izlučivanje endorfina, tzv.unutarnjih opijata, koji izazivaju osjećaj ugode i zadovoljstva.


A pojačano izlučivanje endirfina smanjuje osjetljivost na bol čime se može obijasniti blagotvorno djelovanje čokolade na menstrualne bolove.

Nešto treba reći i o feniletilaminu, tvari koja je kemičarima dobro poznata kao love-chemical (ljubavna kemikalija). Ta se tvar normano stvara u mozgu-posebno kod zaljubljenih-i pretvara u dopamin u centrima zadovoljstva, u kojima se doživljava orgazam.naughty

Ako se feniletilamin uzima u čistom obliku i velikim količinama, izaziva promjene ponašanja koje su vrlo slične onima kod djelovanja droge amfetamina. Dakle, izazivaju euforiju! A čokolada na neki način potiče stvaranje i aktivnost feniletilamina.


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bit će svega, pogotovo čokolade

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovdije će kasnije doći još slika iz mog sporta, kasnije kad nam počne sezona i rezultati naših najboljih kajakaša....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us