neki korisni linkovi(ima i onih o čokoladi)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
lindt.com
sacher.com
neuhaus.be
ceffarel.com
feodora.de

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
svašta
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

stefocerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Azra:
BALKAN


jednog dana nema me da nikada ne dodjem
prijatelje koje znam ne poznajem kad prodjem
kao da me nikada na svijetu nije bilo
kao da me njezino tijelo nije htilo

moja kita miruje a furala bi furke
lepe dekle moderne ne padaju na zurke
brijem bradu brkove da licim na pankrte
jos da imam fendera vidio bi svirke

balkane moj budi mi silan i dobro mi stoj

mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti
uvijek netko oko nas dodje pa nam prijeti
ni bendovi nisu vise kao sto su bili
moj se amaterski priprema da snimi

balkane moj budi mi silan i dobro mi stoj

OBOŽAVAM IH!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


čokoladaaaaaa =)

nedjelja, 09.04.2006.

Upravo sam završila sa učenjem...čekam da mi se dragi javi pa da malo dođe do mene! heh....cerek
inače, jučer sam umrla na trenigu, zato i nisam pisala..na jarun su došli naši dragi BJELORUSI!!!wave i naravno ima ih ko rusa!! Eto ako ste slobodni, prošećite se malo onuda oko 3-4-5 i vidjet ćete ih na vodi, ma kakvi manijaci! =) Tek se vratim s mora i mislim si napokon gotovi valovi, a onda se pojave oni i opet valovi...sva sam skakala od sreće jučer(moš mislit)...nemojte mislit da ja imam nešto protiv njih, naprotiv, bjelorusi su nam vrlo dragi, ali ne njihovi valovi.

Možda, ako se sjetim ponjet fotić na trening, i ubacim koju njihovu slikicu...Inače nema ništa, o čokoladi više navečer, sad nisam raspoložena za to, mora me puknut inspiracija pa....čekam....


Da nisu na jarunu samo bjelorusi, sad vam se tamo održava Croatia Open! Za veslače, ima ih isto puno, a izraelci su ja mislim najbrojniji...ima i nekih iz perua, turske, austrije, njemačke, cijela hrvatska, slovenije, engleske....itd....veselo društvance je na jarunu!!

Vjerojatno i vi, kao i ja, odbrovate dane do kraja ovog tromjesječja!! JOŠ SAMO 3 DANA!!!!! Jedva čekam!! Imati ćemo bar 10 dana odmora, ne znam kolko će to za mene biti odmor s obzirom da 15.4. imam natjecanje na jarunu, a i trener mi baš nije bio oduševljen kad sam mu rekla da bi išla na 5 dana u Pulu malo svoje dole vidjet..Reko je da će razmislit...a to znači da mi je bolje da to više ne spominjem, ne znam, ali morat ću bar jedan dan otić u Pulu!! Ne mogu više biti u Zagrebu...zagrepčani nemojte mi se uvrijedit, ali morate me shvatit, mislim i vama bi bilo isto da odete u neki drugi grad, i da vas onde kad imate bar malo vremena da se vratite ovdije ne puste. Tužno jelda?

Pa eto to bi bilo sve od mene za sad!!
PuSa SvImA

- 12:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bit će svega, pogotovo čokolade

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovdije će kasnije doći još slika iz mog sporta, kasnije kad nam počne sezona i rezultati naših najboljih kajakaša....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us