neki korisni linkovi(ima i onih o čokoladi)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
lindt.com
sacher.com
neuhaus.be
ceffarel.com
feodora.de

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
svašta
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

stefocerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Azra:
BALKAN


jednog dana nema me da nikada ne dodjem
prijatelje koje znam ne poznajem kad prodjem
kao da me nikada na svijetu nije bilo
kao da me njezino tijelo nije htilo

moja kita miruje a furala bi furke
lepe dekle moderne ne padaju na zurke
brijem bradu brkove da licim na pankrte
jos da imam fendera vidio bi svirke

balkane moj budi mi silan i dobro mi stoj

mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti
uvijek netko oko nas dodje pa nam prijeti
ni bendovi nisu vise kao sto su bili
moj se amaterski priprema da snimi

balkane moj budi mi silan i dobro mi stoj

OBOŽAVAM IH!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


čokoladaaaaaa =)

nedjelja, 19.03.2006.

I am back

Pa pošto nisam bila u mogučnosti pisati ranije zbog svojih obaveza koje nisu bile planirane nego je moju dragu mamicu spuknulo da ćemo ostati prespavati kod dide i bake(gdje sam u potpunoj izolaciji od svega jer nemaju komp, a laptop nisam ponjela, jedina veza sa svijetom mi je bio moby)...
na kraju nije sve ni tako loše završilo. Pa da vam prvo to prepričam, a kasnije malo drugih informacija =)
Kao i po običaju imali smo ručak, bio je prefin, a nakon ručka u goste kod sestrične, to je bilo zabavno, onda me moja draga s.nagovorila da izađemo malo van, tu počinje veselje....uđemo mi u Pub, a ono tamo tona meni poznatih ljudi i onda pozdravljanje sa svima, pa koje pićence, malo plesanja, i eto dolazi na stepenice neka plavuša, savršenog tijela u oskudnoj odjeći, svi pomalo šokirani i počinje ona plesati, nije loše plesala mogu reć, ali nije ni izdražala 2 pjesme tim ritmom(amaterka). Svi su recimo skoro zaboravili na nju, kad eto nje opet, no ni ovaj put nije dugo izdržala, i onda 3.pokušaj: penje se ona na šank, malo smo ju promatrali(moje drištvence i ja), a guzica joj puna masnica, malo nas je to zabrinulo, no cura je sama odabrala svoje zanimanje...=D no unatoč tome mi smo se svi super zabavili, kao i svaki vikend kad sam tamo =) hehe...
Ovo neka vam bude pouka: nikad se nemojte dovesti do ovakve nekakve situacije, jer hm..moglo bi se sve na kraju dobro završit, ali i ne bi moralo, nitko vam ništa ne garantira, tako da OPREZNO!!!!!


ko bi reko da bi se ja mogla ovako raspisati, ja ne vjerujte mi,,,,

a sad ČOKOLADA:

jeste li znali da se čokolada u pločicama proizvodi tek od 1930.godine?
ako niste sad znate...
U Engleskoj 1657.godine jedan Englez je otvorio prvu od niza tzv.kuća čokolade u kojima se točio novi napitak i vrlo brzo postao pravi hit među pripadnicima engleske gornje klase. Čokolada je, naime, tada bila iznimno skupa i mogli su si je priuštiti samo dobrostojeći. Diljem Europe godima se samo pila.
1895. Milton S. Hershey je, koristeći se tehnikom masovne proizvodnje u Pennsyivaniji proizveo prvu modernu štangicu čokolade, koja je bila poput rebra današnje čokolade za kuhanje od 200 graeto to vam je bila jedna znimljivosto o čokoladi, nekom drugom prilikom ćete dobiti i više...

Image Hosted by ImageShack.us

kraj!!! pusa svima

- 17:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bit će svega, pogotovo čokolade

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovdije će kasnije doći još slika iz mog sporta, kasnije kad nam počne sezona i rezultati naših najboljih kajakaša....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us