Mistreated

12.07.2004., ponedjeljak

Where the wild roses grow...

Trenutno sam u totalnom zaostatku. Previše toga se desilo, a premalo vremena za objavu. Intenzitet je kriv, trenutno. Ovo sad se odnosi na subotu-nedjelju pa ignorirajte (ako itko bude čitao) da piše ponedjeljak, a možda i utorak. Vrijeme je ionako relativna kategorija. Kao i sve.
Dakle, ...
Nekidan ležim na krevetu i pokušavam ignorirati činjenicu da mi je prevruće. Nezainteresirano listam Elle i igrom slučaja oko mi zapne za članak radnog naslova Skidanje s veze (u 30 dana). Kako sam u toj nekoj fazi, rana i dalje boli, a nakon nje možda i ožiljak, onaj crv u meni nije mogao a da ne pročita što lijepog savjetuju. Jesam se slatko nasmijala (kao, bez alkohola, bez seksa-al to nije sve-pronađite taj primjerak i pročitajte-just joking) i tad sam ponovno spoznala zašto ja uopće ne kupujem te časopise koji nas bombardiraju sa svih strana sa osmjesima lijepih teta i ostalih na naslovnim stranama.
Sinoć je bilo wild.
Morala sam pobjeći od sindroma zvanog 4 zida i pronaći zabavu u noći. Nas četiri frendice smo se uputile u posjete kafićima i ispijanju sadržaja čaša. Misao me proganjala cijele večeri, misao znana kao always wanting more i znala sam da moram pobjeći od usidjelačkih idiotarija i iz kokošinjca u kojem sam se nalazila i pronaći ono nešto u udaljenosti od tridesetak minuta. Nas dvije smo se hrabro uputili na našu misiju. Tamo nas je dočekala filozofija r'n'r-a. Odjurile smo do šanka i stopile se u ritmu odlutavši u samo nama znane sfere. Muzika se ugasila, a to je značilo samo jedno-razlaz. Koračale smo ullicama zaspalog grada. Na mračnom putu su nam se siluete maglile pred očima. No, uskoro smo shvatile da su one stvarne i već sljedeći trenutak nakon spoznaje vozili smo se ka krajnjem odredištu. Tamo sam dočekala jutro u zagrljaju mog bloody lovera i uputila se u neku novu realnost svakodnevnice sa sjajom u očima.

- 23:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Never opened myself this way

Linkovi

HEY YOU

Hey you,
Out there in the cold,
Getting lonely, getting old,
Can you feel me?
Hey you,
Standing in the aisle,
With itchy feet and fading smile,
Can you feel me?
Hey you,
Don't help them to bury the light.
Don't give in without a fight.

Hey you,
Out there on your own,
Sitting naked by the phone,
Would you touch me?
Hey you,
With your ear against the wall,
Waiting for someone to call out,
Would you touch me?
Hey you,
Would you help me to carry the stone?
Open your heart, I'm coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high, as you can see.
No matter how he tried he could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you,
Out there on the road,
Always doing what you're told,
Can you help me?
Hey you,
Out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you,
Don't tell me there's no hope at all.
Together we stand, divided we fall.



Morphine- My Brain

my whole brain was out of tune
my whole brain was out of tune
I don't know how to tune a brain, do you?

went in to a brain shop
they said they'd have to rebuild the whole head
I said well, do what you gotta do

when i got my brain back, it didn't work right
didn't have as many good ideas
haven't really have a good idea since i got it fixed