svijet sličan meni





Budučnost pripada
ljudima
koji vjeruju
u ljepotu svojih
snova!





Yesterday was history,
Tomorrow is a mistery,
And today is a gift -
That's why we call it a
present...



Postoje Svjetovi Drugačiji Od Ovog.
ovo je moi svijet!!!




I have sailed to
many lands,
now I make my finale journey...



ne troši svoje vrijeme na žaljenje
ne živi za prošlost i ne brini zbog
nečeg što će se tek odvijati u budućnosti
živi za danas,
sad je vrijeme da budeš sretan



Sve je ovo pozornica,
na kojoj sam ja
glavni glumac,
i onaj mali što šapće!
Sve je ista životna priča!
od onog: pazi kako ideš
preko ceste, budi pristojan
prema starijima, do onog:
sam si odgovoran za to kakvu ćeš
budućnost imati!
ljudi ulaze,ljudi izlaze...
i ne zaboravi: čuda postoje!!!


((written by my Tika))



"Na putu ka istini čovjek može da
napravi samo dvije greške. Da
ne prodje cijelim putem, ili - da ni
ne krene."

-Buda-



-svi smo mi LukA Ritz-


~This is my world, This is who I am
And I´m not gonna give up myself
To make your life better!~




Koliko god život od tebe
traži ozbiljnost,
svatko treba prijatelja
s kojim se može glupirat. =)



If they could love
like you and me,
imagine
what the world could be.


Gađaj na mjesec.
Ako i promašiš, bit' češ
među zvijezdama!




I ja sam još jedno djete
koje nezna
kako izgleda današnji svijet...



Odjekivat će pjesma,
za suze,za plać.
Poslušaj je vjetre,
poslušaj je vodo,
Sunce što griješ danju
i Mjesec,nado noćna.
Poslušaj je svijete okrutni,
oronuli,suhi...
Poslušaj ju,prijatelju stari
i zaboravljivi.
Jer zaboravit ćete me.
Poslušajte ju!!!
Neću reći da sam sretan,
da skačem,neću.
Vrijeme je da vičem,
da urličem svom snagom svojom,
svime što mi je ostalo.
Posljednji poklik,
strašan poput same samoće.
I onda kraj,gorak,išćekivan.
Odlazim prijatelji,
odlazim sestro,brate moj.

I zaboravit ćete me,
zaboravit ćete me,prijatelji.
Moj jedini strah je neizbježan.






Zaboravi na juče´
hajde,pogledai u sutra...
videt češ da želiš,
videt češ da možeš!













credits
murderscene
xxxx
CiTy iS mY pLayGrouNd :))
petak, 27.02.2009.
Prisluhni ulicama,
tim ulicama koje su oko tebe
puste i mračne u kasne nočne sate,
energične,pune života za svakog dana,
iznova...vrele životom.
Kristali brige i nemoći blistaju
u svačijem oku koje tuda prođe.
Samo stani na trenutak,
okreni se,
prisluhni glazbi te tišine,
pogledaj u blizinu te daljine.
Ponekad ti jedine daju neku snagu
za dalje...utjeha je u njima.
Šetajući
dok se tvoje misli,razlozi,shvaćanja i neshvaćanja
guba polako u beskrajnoj dubini njihovih duša.
Ponekad,kada moraš izaći,
pokazati svijetu kako je život lijep,
kako još postoji ono sretno biće u nama!
Dai fakat,
barem jednom stani,
osjeti dai vjetrov dah,
koji putujući njima,od prozora do prozora,vrata do vrata,
nosi ti miris raznih priča,raznih briga...različitih života.
Čuj tu njezinu grubu tišinu u času noći
kada one ostaju samo u zagrljaju naših zaboravljenih problema
koje ostavljamo ovdje svakoga dana.
Pogledaj tu uličnu lampu,
osvjetljuje cijelu ulicu,cijeli kvart.
Mala je,slaba...ali svijetli!
Baš kao i mi;
Mali smo,slabašni,,,vučemo se,iz dana u dan
ali tu smo,živimo!
Kamo ide to naše vrijeme?
hei!!!!!!
Pokreni se prijatelju!
Istjeraj to radosno biće,davno zaboravljeno,koje čući u tebi.
Budi slobodan!
Iskusi čaroliju života,
osjeti magiju sreće.
A kada te uhvati trenutak sjete,izađi.
Izađi ususret njima,pusti svoje misli neka teku ali ne i suze.
Neka brige odu ponovo u zagrljaj njihov.
Neka odvedu tvoju brigu
i pogledai tu uličnu lampu.
Ne čini ti se kao ono svijetlo na kraju tunel????


| 21:06 | Komentari (7) | On/Off | Print | # |