chetverogonista

05.01.2008., subota

Crkva

Moram se izraziti na tu temu jer me pomalo živciraju komentari koje čitam o njoj.Ono što me najviše živcira je to da se tamo neki balavci pizde što ona izražava svoje mišljenje o politici.Pa kaj imaju srat, ako svi izražavaju svoje mišljenje o politici, pa zašto onda nebi i Crkva.Ne shvaćam zašto bi Crkva, odnosno crkveni ljudi, trebala šutjeti na aktualne teme, a pogotovo one koje se nje tiču, kao na primjer uklanjanje križeva i vjeronauka iz škola.Ne razumijem uopće taj koncept "Crkve" na koji svi apeliraju, zar je ona zasebno biće ili što?Zar će, recimo, zbog jednog čovjeka nastradati cijela država ili zajednica?Ne mislim tako.Pa zašto se onda cijeloj Crkvi uzima za zlo što je tamo neki lik koji se naziva svećenikom pedofil, ubojica ili lopov?To me dovodi do druge točke, a to je ta da se Crkva smatra manipulatorom i nedodirljivom sa strane ateista i antikrista.Ali to nipošto nije slučaj, ona je slabija nego što je ikad bila u povijesti, jer što kod da crkveni ljudi izrazili o nekoj temi, to se, sa strane ateista, antikrista i "intelektualaca", žestoko i s mržnjom napada.Crkva naspram medija nema nikakvog utjecaja nad društvom i pojedincima.Naravno tu su još i "kokoši" koje sljepo slijede svako uputstvo sa strane Crkve, ali takvih je malo.Osim ovih dvoje, tu je još i napad na bogaćenje Crkve.Ja ne mislim da su Crkveni ljudi prebogati.Zar ne smiju imati auto, toplu vodu i struju?Zar bi se trebali goli vucarati po kanalizacijama?Ljudi rado napadaju "bogaćenje" Crkve, ali im ne smeta koliko novaca odlazi na gluposti kao što su sport i gluma(filmska).Onda što se tiče crkvene "netolerancije" prema ateistima, ona je nikakva u odnosu na netoleranciju ateista prema vjernicima.Kada vjernik ateistu pokušava približiti Boga, to je napastovanje, ali kada ateist vjerniku govori da je Bog fiktivna figura, pa ponekad čak i otvoreno napadajući vjernika što uopće vjeruje u takvo što, to je u redu.Ne želim da me krivo shvatite, ja znam da nisu svi ateisti isti, kao ni svi vjernici. Maloumno je trpati sve ateiste u isti koš, kao i sve katolike, kao i sve muslimane, srbe, njemce, hinduiste...
Prema mome mišljenju ljudi koji spominjući Crkvu napadaju sve vjernike su kreteni i ne treba ih shvaćat ozbiljno(što ne znači da me ne iritiraju).Isto tako mislim i da su ljudi koji svim snagama odbijaju vjerovati u Boga ograničeni, jer ne postoji samo ono što vidimo i čujemo(to ne moraju nužno biti "SF" stvari, nego recimo i magnetska polja, radiacije i slično).
Malo sam odbio od teme, ali da se vratim; Crkva je radila/radi sranja, ali na njima uči kao i svaki čovjek, zbog čega je nije potrebno neprestano napadati zbog svake izjave, a pogotovo ne zbog prastarih događaja.S moje strane da, recimo, crkva počne opet naplačivati grijehe i paliti vještice(iako daleka prošlost, ljudi je često napadaju zbog toga), ja bih bio među prvima koji bi ju kritizirali i protiv toga se borili.Što se tiče same religije koju nas uči Crkva, ja je ne slijedim kao mozgo-isprani zombi, recimo zadnje se vrijeme javlja neka ideja da je kršćanstvo sastavljeno od niza sličnih poganskih vjerovanja.O tome sam čitao i gledao filmiće i nisam samo okrenuo glavu, nego sam razmišljao cijeli dan i u jednom trenutku izgubio vjeru, ali na kraju sam shvatio da su to nebuloze i bijedni pokušaji odvajanja od, ne samo Krista, nego i Boga.Tako da ja ne štitim sljepo Crkvu, kao što ni nepromišljeno ne slijedim njihovu religiju, pa me nemojte ni smatrati takvim.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.