chetverogonista

26.12.2007., srijeda

Meni nerazumljivo

Jedna od možda najnerazumljivijih stvari mi je ta da zašto neki ljudi uopće idu na misu.Na primjer prekjučer na polnoćki sam primjetio puno ljudi koji su tamo došli iz meni ne znanih razloga.Cijelu su misu imali neke partije, odnosno, glupirali su se i pričali cijelu misu, ali baš cijelu.To je izgledalo ovako nekako: pored mene je bila neka grupica koja je cijelo vrijeme pričala, iza mene je neki lik stalno tipko po mobitelu, pa malo dalje iza mene neka grupica koja se glupirala i ispuštala debilne smjehove....Osim tih bilo je i onih koji su se pokupili u prvih deset minuta, onda onih koji su odlazili negdje na pola itd.To bi bili ,manje-više, mlađi ljudi, ali tu su još i oni stariji od kojih negdje polovicu nikad nisam vidio blizu crkve, valjda su se došli samo tek toliko pokazati radi reda.Ona stvar koja mi je nejasna je ta što su se došli na misu smrzavati, a očito im ništa ne znači.Zar im nebi bilo bolje negdje unutra na toplom(crkva je inače bila puna, pa ih je dosta stajalo i vani)?Ne razumijem zašto smradovi dolaze ometati misu i gubiti vrijeme.Onda druga ne shvatljiva stvar mi je zašto ljudi uopće mole, kad to rade kao papige, ponavljajući riječi kao da uopće ne razume što govore, odnosno izgovaraju ih instinktivno.Zar stvarno misle da je ići u crkvu stvar tradicije i uklapanja u društvo?Za mene su to idioti jer, s mojeg gledišta, ljudi koji otvoreno govore da ne vjeruju u boga i ne idu u crkvu su bolji od onih koji glume neke vjernike.Kad sam već kod te podjele, htio bih napomenuti da će ateisti koji su dobri ljudi prije biti primljeni u raj nego takozvani vjernici koji su u stvari gadovi.Zatim, ne razumijem zašto svećenici baš sve puštaju da primaju sakramente, a ako nekom kažu da neće moći ići(odnosi se prvobitno na krizmu), onda se dođu pobuniti roditelji osobe koja je u pitanju, te ih ipak pusti.Ja bih takve roditelje istjerao uz naputak da religija nije neka modna sprdarija.Ne razumijem svećenike koji klonu pred takvim maloumnicima; jednom je svećenik rekao da su ga nečiji roditelji pitali dali njihov sin baš nužno mora dolaziti na misu da bi mogao ići na krizmu, kakav to moron moraš biti da bi uopće postavio takvo pitanje.I poruka za kraj: ne glumite ono što niste jer se to odmah vidi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.