chetverogonista

22.12.2007., subota

Jesam li ja lud ili su ostali ludi?

Jesam li ja doista lud?Poznanici me takvog gledaju i često mi govore:"tebe treba snimit", ili "ti nisi zdrav" i slične stvari.
Da li to stvarno znači da sam lud ili samo ne shvaćen?Promatrajući ljude koji me okružuju, ja bih rekao da su svi okolo mene ludi.Na primjer zašto se ljudi vole masovno prežderavati: pod velikim odmorom, na slavljima, u restoranima...
Promatrajući ih vidim velike sličnosti sa životinjama, koje isto imaju slične radnje, na primjer kokoši: baciš im komad kruha i sve će trčati na njega, baciš im drugi, sve će trčati na taj drugi.Tako i ljudi, kamo većina.To me nekada nasmije pa se počnem, ne namjerno, smijati na glas.No dobro, uglavnom, ljudi me čudno gledaju jer me ocjene ne motiviraju, niti me plaše, isto kao ni novci(nepotrebno).Tako me ne dira čak niti da svi počnu bježati od mene; da me svi počnu napadat zbog nečega(bilo radnje, bilo riječi), ja ne bih posustao i sve bi ih odjebo.Onda, u školi, kada mi neda mira nešto besmisleno i nelogično i kada počnem ispitivati sve okolo sebe jel i njima to čudno, onda me samo čudno gledaju(mada ni oni ne razumiju zašto je to tako).Isto tako, ja se nikada neću zasrati niti posustati ili se povući ako me napadnu brojno nadmoćni ili fizički jači napadači.Ja neću nikada slijediti većinu bez da ne razmislim kamo i zašto idem nekamo.Nekada imam vizualne i/ili zvučne halucinacije(odnosno vidim ili čujem stvari koje drugi ne).Neke svakodnevne riječi me ubijaju u pojam; nekako preko volje jedem hranu iz dućana, znate onu koja se masovno proizvodi u plastificiranim omotima,konzervama i slično, zato što mi ima nekako čudan okus i ne osjećam se baš dobro poslije nje(nije nešto drastično, ali imam čudan osjećaj).Vjerujem u razne stvari, svjedočio sam NLO-ima(samo jednom pri čemu su dva obljetavala jedan oko drugog), nekad imam predosjećaje o nečem, nekad pokupim neku bezpotrebnu stvar jer mislim da je moram imati(kao kamen, pero, komad metala...).Ima još toga, ali mi se neda nabrajati, a osim toga većina mojih radnji se neda opisati riječima.Znači, jesam li ja lud ili je to većina?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.