utorak, 22.05.2007.

Od kolijevke pa do groba najljepše je đačko doba

Danas je bio poprilično bučan dan. A sve zato što je počela norijada. Sve je bilo puno maturanata koji su okolo veselo skakutali sa zviždaljkama i obasipali prolaznike konfetama. Meni to baš i nije neka fora zasuti kilu izrezuckanog papira nekome na glavu, al nek im bude. Gotovi su sa školovanjem. Promatrajući ih danas primjetila sam da su svi bili sretni i to veoma. Zato što su izvršili svoj cilj i uspjeli doći do njega pa su naravno ponosni na sebe. Bilo mi ih je poprilično drago vidjeti tako vesele i nasmijane unatoč tomu što su mi svojim prokletim zviždaljkama probili bubnjiće te zasuli tonom papira. Hehehe jedva čekam da vidim nas za tri godine kad ćemo isto tako hodati okolo i raditi gluposti. Bilo je i onih malo pripitih pa su neke stvari završile nesretno. Al i to je dio te norijade. No jedno mi se pitanje čitavo vrijeme motalo po glavi. Sjedeći danas u Golubeku malo sam ih kao što rekoh promatrala te sam se pitala da da li oni znaju što ih očekuje dalje? Jesu li svijesni teškoća koje im dolaze? Jer treba se upisati na fakultet, naći posao itd... U toj svoj sreći nije bilo nimalo brige. Al dobro, veselimo se dok smo mladi. Nekada se nije tako na veliko slavio završetak srednjoškolskog obrazovanja. Al to su nova vremena i tako je to. Meni se dopada. Jedva čekam maturu te radim na tome da dođem do nje. Gotovo svaki dan. Cijeli život je preda mnom i nikada nisam požalila ni zbog kojeg poteza kojeg sam povukla u životu. Ne velim da su svi bili ispravni al nisam radi njih žalila. Ne znam što donosi sutra. Nekome dobro, nekome loše. Ja nastojim da mi je sve u nekom pozitivnom ritmu kako bi lakše savladal svoje životne prepreke. Ne žalite ni zbog čega u životu. Život je prekratak da bismo ga samo živjeli. Treba ga izživjeti. Doći do onoga što želite. Koliko je samo vas dok ste bili djeca sanjalo da će npr. biti policajac ili doktorica ili ne znam što. A koliko ih je to ostvarilo? Malo. Sve se može kad se želi. S tim motom ja krećem u svaki dan, možda mi nekada ne uspije al idem dalje. Za sve postoji riješenje. Ako ne možete sami imate svoje najmilije da vam pomognu. Ja ih imam, hvala bogu. I veoma sam sretna što ih imam. Oni su moj temelj koji me drži. I sve ih neopisivo volim. Osjećam se poput anđela čuvara. Da, čuvam mnoge ljude, više nego sebe. Zašto? Možda zato što između sve one moje arogancije postoji mali plam dobrote koji sija velikom snagom i grije duše onih koje obožavam. I onih koje ću tek obožavati.

- 21:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My life

Par sitnica o meni

Ime: Marina
Horoskopski znak:Ovan
Volim: sebe(he-he), frendove, svoju sobu, svoje ljubimce, svoj komp, crtati, pisati gluposti, fotografirati, crvenu i crnu boju, otkačene ljude...
Ne volim: narodnjake, krzno, umišljene i bezobrazne ljude, suknje i minice, primitivizam, netoleranciju, ružičastu boju, tračeve, diskriminaciju ljudi...
Idol: Che Guevara
Slušam: Deathstars, Led Zeppelin, Iron Maiden, Marilyn Manson, System of a down, RHCP, HIM, Guns n Roses, Helloween, Nirvana, Wednesday 13
naj frendovi: Martin, Cat, Ann, Lara, Lucifer, Johannes
Hobi: treniram kickboxing i budokai

My pictures

Moji omiljeni glazbenici:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
NIRVANA

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
DEATHSTARS


Image Hosted by ImageShack.us
LED ZEPPELLIN

Image Hosted by ImageShack.us
SOAD

Image Hosted by ImageShack.us
HIM

Image Hosted by ImageShack.us
GUNS N ROSES

Image Hosted by ImageShack.us
HELLOWEEN

Image Hosted by ImageShack.us
IRON MAIDEN

Image Hosted by ImageShack.us
RHCP

Image Hosted by ImageShack.us
WEDNESDAY13

Image Hosted by ImageShack.us
DOORS

Image Hosted by ImageShack.us
MARILYN MANSON



Ostale slike:

Image Hosted by ImageShack.us
Brandon Lee - moj omiljeni glumac - počivao u miru

Image Hosted by ImageShack.us
Nightmare before christmas- uvijek odlični Tim Burton - volim njegove filmove

Image Hosted by ImageShack.us
Scooby doo - uvijek me vrati u moje najranije dane života

Image Hosted by ImageShack.us
nemam objašnjenja - slika mi se jednostavno svidjela


Image Hosted by ImageShack.us
Che - moj idol

Image Hosted by ImageShack.us
volim mitske zvijeri poput zmajeva

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us
hehehe sve na jednom mjestu


Image Hosted by ImageShack.us
Punk is really not dead