petak, 11.05.2007.

Lonley day, pardon crazy day

Hahahahha aaaaaaaaaa nemrem više!!!!!!! Ubit ću se!! Dosta mi je svega. Svađanja, prepiriki, podbadanja, kopanja rupa jedni drugima i ostalog sranja... Boli me svaki centimetar tijela i poželim se objesiti, al nema veze dokrajčit će mene tablete protiv bolova... tak mi je i doktorica rekla. Hahahahha!! Veselim se tomu. Možda odem u pakao pa nekim čudom oživim pa napišem knjižurinu od 800 str. kao Dante i postanem slavna iako sam negdje dva metra pod zemljom i crna zemlja me ždere... Ha, pišem gluposti... tak mi došlo... A ne znam što da vam kažem. Sve je po starom, stara još uvijek hoda okolo naokolo sa strganom rukom ja živčanim jer ništa ne stignem napraviti u zadanom roku, stari čupa kosu ... i tak , živi se pomalo. Hahahah baš sam se dobro uklopila u svoju ulogu dvorske lude... Mogla bi pobjeći sa cirkusom. Tu me iaonak nitko ne voli... svi urlaju na mene i traže mi grešku. Jer ako je nemam oni će mi ju izmisliti. Argh! Kaj nema nikoga pametnog ovdje više? Ovo sve ide lijepo kvragu. I zato ću ja kad završi škola spakirat svoje kofere i zaputit se malo po "svijetu". Trebat će mi cijelo ljeto dok obiđem sve bakice, dedeke, strice , strine, bratiće , rođake i ostalu rodbinu da ne bi bilo zašto nisi došla?! Al možda čak odplajahm i na Lošinj pa se tam psihički odmorim... Dupini, more, tišina, mali gradić.... predivno. Baš sam neku noć razmišljala o tome zašto tolko volim morske dubine. Možda zato što sam prokleto znatiželjna i zato što me zanima sve što je nepoznato i ispod površine. Obožavam taj podvodni svijet. Sve je nekako očaravajuće.... a to te i može ubiti. Najvažnija stvar kod ronjenja. ne dopusti da te priroda očara i da zaboraviš na vrijeme i količinu kisika u boci, inače si dead. Kako su mi fora te biljke, te sve životinje, to plavetnilo... mislim da ću se baviti pomorskom biologijom il tak nečime... Al stvarno kad se spustiš na jedno 6 metara ili 10 to postaje čarolija, ta priroda koja te zove.. dođi, i istraži me.... mmmm nešto preljepo. Većina se ljudi boji morskih dubina al za mene svaki metar toga nepoznatoga prostora je nova avantura i akcija. Godinama proučavam prostore u cijelom svijetu koji su pogoni za ronjenje i na čijim se dubinama ima što za vidjeti. Najviše bih voljela roniti kod Koraljnog grebena. To me veoma privlači. I da... nemama straha od morski pasa (luđakinja, hehhe) jer i njih proučavam tako da i dosta znam o njihovom ponašanju. Al životinja koja me najviše fascinira je dobri dupin (Tursiops truncatus). Ste znali da dupini uvijek spavaju tako da im je jedna polovica mozga uvijek aktivna dok se druga odmara i tako se izmjenjuju? Da i htjela sm još reći... naime prošlu godinu usvojila sam ženku dupina imenom Faccia. No ne radi se sad o tome da sam ja nju doslovno usvojila i da ju sad držim u nekakvom "akvariju" i to... (LOL) nego o tome da svojim doprinosom od nekih 250 - do 500 kn usvajate dupina kojeg želite al samo na godinu dana. Ja sam pretprošlu godinu usvojila također ženku koja je imala mladunca. I ovu godinu također kanim posvojiti jednog dupina. Ovo nije neki hir ili ne znam što već jedna humani potez kojim vi doprinosite istraživanju dobrih dupina na području Cresa i Lošinja. Osim toga dobivate zahvalnicu za dobro djelo te ste zauvijek zapisani u njihovu nekakvu posebnu knjigu u pozitivnom smislu. Ako netko želi ja ću vam stavit link pa si pogledajte te možda i vi učinite neko dobro djelo za naše dupine. Al dosta o biologiji. Morala bi vam stavit jedan svoj znanstveni rad na blog. Za one koje naravno to zanima. Evo sad mi je ponestalo tema za daljnje škrabanje... al valjda se budem nećega sjetila do sutra. Ida uskoro očekujte moj veliki foto album sa svim fotkama mene , frendova and the rest of the team...
A sad ću vam stavit nekle slike dupina... hahahha

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


- 22:27 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My life

Par sitnica o meni

Ime: Marina
Horoskopski znak:Ovan
Volim: sebe(he-he), frendove, svoju sobu, svoje ljubimce, svoj komp, crtati, pisati gluposti, fotografirati, crvenu i crnu boju, otkačene ljude...
Ne volim: narodnjake, krzno, umišljene i bezobrazne ljude, suknje i minice, primitivizam, netoleranciju, ružičastu boju, tračeve, diskriminaciju ljudi...
Idol: Che Guevara
Slušam: Deathstars, Led Zeppelin, Iron Maiden, Marilyn Manson, System of a down, RHCP, HIM, Guns n Roses, Helloween, Nirvana, Wednesday 13
naj frendovi: Martin, Cat, Ann, Lara, Lucifer, Johannes
Hobi: treniram kickboxing i budokai

My pictures

Moji omiljeni glazbenici:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
NIRVANA

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
DEATHSTARS


Image Hosted by ImageShack.us
LED ZEPPELLIN

Image Hosted by ImageShack.us
SOAD

Image Hosted by ImageShack.us
HIM

Image Hosted by ImageShack.us
GUNS N ROSES

Image Hosted by ImageShack.us
HELLOWEEN

Image Hosted by ImageShack.us
IRON MAIDEN

Image Hosted by ImageShack.us
RHCP

Image Hosted by ImageShack.us
WEDNESDAY13

Image Hosted by ImageShack.us
DOORS

Image Hosted by ImageShack.us
MARILYN MANSON



Ostale slike:

Image Hosted by ImageShack.us
Brandon Lee - moj omiljeni glumac - počivao u miru

Image Hosted by ImageShack.us
Nightmare before christmas- uvijek odlični Tim Burton - volim njegove filmove

Image Hosted by ImageShack.us
Scooby doo - uvijek me vrati u moje najranije dane života

Image Hosted by ImageShack.us
nemam objašnjenja - slika mi se jednostavno svidjela


Image Hosted by ImageShack.us
Che - moj idol

Image Hosted by ImageShack.us
volim mitske zvijeri poput zmajeva

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us
hehehe sve na jednom mjestu


Image Hosted by ImageShack.us
Punk is really not dead