srijeda, 09.05.2007.

Kretene naše svagdanje daj nam danas i otpusti duge naše , kako i mi otpuštamo kretenima svojim...

Sve više uviđam da ovaj cijeli svijet ide kvragu. Znam to po ponašanju kretena koji me okružuju nekoliko dana u tjednu. Od njih me boli glava i imam noćne more ali ih moram trpiti radi nekih stvari. Jaj , kakva je danas bila atmosfera na treningu. Vele napad je najbolja obrana. I time se uvijek služe "najjači" koji misle da su netko i nešto , a zapravo u glavi nemaju ni zrno soli. (ak me kužite...) Btw dobila sam novi status. Sad sam dvorska luda koja se smije sama sebi. Al problem je kaj se ja ne smijem sama sebi već mudracima koji od sebe prave budalu pa mi ti situacije izazivaju napadaj smijeha. Rekao je "vrhovni kapetan" da ja ću uskoro odletit. No neće biti tako već ću ja sama pobjeć. Because this is torture. A mene nitko ne bu zajebaval. Bar ne onaj tko si ulagiva da je zmislil nešto i sad se s tim diči i ko smatra da ima puno frendova koji ga okružuju, a zapravo ga nitko ne voli te je glavna tema razgovora i ismijavanja tih njegovih prijatelja. Pokušava moju frendicu "odvesti na pravi put" da se makne od nas zlobnica dok joj je još vrijeme. Jer mi sve kvarimo! We are simpliy the best in that. Nema tu krivog puta... nema tu zlatne sredine... sve je crno na bijelo ...al neki to još ne shvaćaju i žive u oblacima. Želiš nas imati pod kontrolom?! Samo daj ! Nema tog lanca ni okova koji će mene zadržati... i daj shvati već jednom... tebe nitko ne voli... Zašto? Reći ću ti zašto ... zato kaj si ko prostitutka. Htio bi biti pošten i je*** . Nema toga. Prestani više malce okretati protiv nas. Oni nam ionko ništa ne znače... Odustat će kad budu stariji.. a ni oni te ne vole... rekli su nam... Veliš da nikad nisi izgubio bitku... al ćeš rat izgubiti. Mi smo nova generacija koja ide tamo gdje je sve po njihovom... Znam da ovo čitaš negde u tri sata ujutro i misliš si kaj je ovaj vrag želio reći. I da hvala na opomenama u knjigici, nisam znala da divljam na treningu i da remetim mir... Al hvala bogu to je ipak samo jedna stranica... opomena. Mislim da kad bi mi tebi pisali opomene da bi cijeli toner u printeru strošili.. znaš to ti tak rade moderni ljudi... printaju... a ne vode evidencje po starim knjižurinama. Hahaha joj pa ja se smijem sama sebi .. izgleda da mi dobro ide to sa dvorskom ludom. Ono glavno kaj sam ti željela reć... pusti nas na miru jer ti nismo ništa krive.... Ako hoćeš otići ćemo pa ti i dalje sanjaj svoj veliki san o nepobjedivom klubu...

- 21:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My life

Par sitnica o meni

Ime: Marina
Horoskopski znak:Ovan
Volim: sebe(he-he), frendove, svoju sobu, svoje ljubimce, svoj komp, crtati, pisati gluposti, fotografirati, crvenu i crnu boju, otkačene ljude...
Ne volim: narodnjake, krzno, umišljene i bezobrazne ljude, suknje i minice, primitivizam, netoleranciju, ružičastu boju, tračeve, diskriminaciju ljudi...
Idol: Che Guevara
Slušam: Deathstars, Led Zeppelin, Iron Maiden, Marilyn Manson, System of a down, RHCP, HIM, Guns n Roses, Helloween, Nirvana, Wednesday 13
naj frendovi: Martin, Cat, Ann, Lara, Lucifer, Johannes
Hobi: treniram kickboxing i budokai

My pictures

Moji omiljeni glazbenici:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
NIRVANA

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
DEATHSTARS


Image Hosted by ImageShack.us
LED ZEPPELLIN

Image Hosted by ImageShack.us
SOAD

Image Hosted by ImageShack.us
HIM

Image Hosted by ImageShack.us
GUNS N ROSES

Image Hosted by ImageShack.us
HELLOWEEN

Image Hosted by ImageShack.us
IRON MAIDEN

Image Hosted by ImageShack.us
RHCP

Image Hosted by ImageShack.us
WEDNESDAY13

Image Hosted by ImageShack.us
DOORS

Image Hosted by ImageShack.us
MARILYN MANSON



Ostale slike:

Image Hosted by ImageShack.us
Brandon Lee - moj omiljeni glumac - počivao u miru

Image Hosted by ImageShack.us
Nightmare before christmas- uvijek odlični Tim Burton - volim njegove filmove

Image Hosted by ImageShack.us
Scooby doo - uvijek me vrati u moje najranije dane života

Image Hosted by ImageShack.us
nemam objašnjenja - slika mi se jednostavno svidjela


Image Hosted by ImageShack.us
Che - moj idol

Image Hosted by ImageShack.us
volim mitske zvijeri poput zmajeva

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us
hehehe sve na jednom mjestu


Image Hosted by ImageShack.us
Punk is really not dead