četvrtak, 03.05.2007.

A ne znam kaj da napišem

Danas je u školi bilo dosadno i monotono kao uvijek. Al smo zato i na nekim satovim crkavali od smijeha kao na primjer kemijiyes. Profa je ispitivala "dužnike" a mi smo se ko po običaju zezali. Dala nam je neki zadatak kojeg nitko nije znal riješiti pa smo se zezali i spavali. Kako se sat čim više bližio kraju profa je bila sve više živčanija te je na kraju ispalo to da se počela zderavati i nije nas pustila za vrijeme 5 - minutnog odmora van. I tak smo ko idioti trčali na tzk te se skoro polomili niz one stepenice. Na tzk je bilo dosadno kao i na ostalim satovima jedino me kemija jutros malo nasmijala niš drugo. I frendkiss sa svojim smiješnim : "hvala!" kojeg sam danas dobila by him. Poslje smo ja i Martin tražile cure iz 4. pm. radi karata za koncert. Jedva smo ih našli al smo ih našlithumbup A baš se dobro poklopio koncert sa vremenom kad trebamo ić na trening hhahaha. Kak bu dobro kad nas ne bu. Već sam razmišljala kakvu da ispriku zmislimo kad bu nas nadležni pitao, a ak oćete iskreno... živo mi se fućka. Mobitel ću iskljućit pa nek zove doma. Mislim da bu poživčanio al kaj bi mu ja. I samo nek nas ne zove u subotu jer bumo se valjda onda još trijeznili.

smokinparty Joj jedva čekam sutra navečer. Nadam se da ćete nam se i vi pridružit. Bye!mahwavemahwavemahwavemahwave

- 13:48 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My life

Par sitnica o meni

Ime: Marina
Horoskopski znak:Ovan
Volim: sebe(he-he), frendove, svoju sobu, svoje ljubimce, svoj komp, crtati, pisati gluposti, fotografirati, crvenu i crnu boju, otkačene ljude...
Ne volim: narodnjake, krzno, umišljene i bezobrazne ljude, suknje i minice, primitivizam, netoleranciju, ružičastu boju, tračeve, diskriminaciju ljudi...
Idol: Che Guevara
Slušam: Deathstars, Led Zeppelin, Iron Maiden, Marilyn Manson, System of a down, RHCP, HIM, Guns n Roses, Helloween, Nirvana, Wednesday 13
naj frendovi: Martin, Cat, Ann, Lara, Lucifer, Johannes
Hobi: treniram kickboxing i budokai

My pictures

Moji omiljeni glazbenici:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
NIRVANA

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
DEATHSTARS


Image Hosted by ImageShack.us
LED ZEPPELLIN

Image Hosted by ImageShack.us
SOAD

Image Hosted by ImageShack.us
HIM

Image Hosted by ImageShack.us
GUNS N ROSES

Image Hosted by ImageShack.us
HELLOWEEN

Image Hosted by ImageShack.us
IRON MAIDEN

Image Hosted by ImageShack.us
RHCP

Image Hosted by ImageShack.us
WEDNESDAY13

Image Hosted by ImageShack.us
DOORS

Image Hosted by ImageShack.us
MARILYN MANSON



Ostale slike:

Image Hosted by ImageShack.us
Brandon Lee - moj omiljeni glumac - počivao u miru

Image Hosted by ImageShack.us
Nightmare before christmas- uvijek odlični Tim Burton - volim njegove filmove

Image Hosted by ImageShack.us
Scooby doo - uvijek me vrati u moje najranije dane života

Image Hosted by ImageShack.us
nemam objašnjenja - slika mi se jednostavno svidjela


Image Hosted by ImageShack.us
Che - moj idol

Image Hosted by ImageShack.us
volim mitske zvijeri poput zmajeva

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us
hehehe sve na jednom mjestu


Image Hosted by ImageShack.us
Punk is really not dead