četvrtak, 27.04.2006.

Samo da preživim pogled tvoj...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Još od samog prekida veze pjevušila bih pjesmu od Goce:
„Samo da preživim pogled tvoj
Kada se negdje sretnemo,
Da mirna srca pustim njoj
to tvoje srce nevjerno,
Samo da mi suza ne krene
Kada te predamnom poljubi,
Ma bolje da te ne sretnem,
Bojim se da ne poludim...“

Šetajući gradom razmišljam o nama i našim prelijepim trenutcima, o vremenu koje smo skupa provodili, o njegovim riječima i obečanjima, o svim zagljajima i poljupcima, o suzama i boli koju sam proživjela zbog njega, o svemu što sam praštala samo da bih uspjelo... u tom trenutku prolazeći kroz onu gužvu vidim njega... SA NJOM... drži je za ruku i smješka se baš onako kao šro se i meni smješkao...
Tada se sve poče rušiti u meni poput velikih stjena koje se lome...
Koljena su mi klecala, drhtala sam kao da strepim od nečega...
Kada me vidio njenu ruku je pustio i prišao da se pozdravi...
Bila sam izgubljena kao da sam u skroz nekom drugom svijetu... Samo sam čekala onaj trenutak da mu okrenem leđa da ne vidi suze u mojim očima... i da, samo što sam se okrenula suze su potekle niz lice poput jesenjih kiša niz oluke... Iako su svi gledali u mene nisam se mogla suzdržati, to je tako zaboljelo...

- 22:20 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Za sve one koji ne znaju o cemu se radi... naime, svi tekstovi i pjesme su posvećene momku s kojim sam bila 7 mj. u vezi, ludo zaljubljena i ujedno presretna,, u potpunosti mu vjerovala i trudila se najviše što sam mogla, iako sam povremeno iskazivala svoje izlive ljubomore i postavljala glupa pitanja... naseg dana, kad nam je trebalo biti 5 mj. on je najednom postao druga osoba... mislila sam ma sve je OK, pokušavajući spasiti što se može... NE, on je zatražio vrijeme, treba mu malo slobode itd... To me je slomilo, iako sam se trudila biti jaka misleći "ma proći će za 7 dana..."! mjesec dana smo bili odvojeni, on izmjenjao djevojaka i djevojaka-valjda pokušavajući se što bolje provesti, i zaboraviti na mene... U međuvremenu nisam bila sama, iako me je bolilo što i sama tako postupam... Ipak, došao je, na neki svoj ponosni način molio me da se pomirim nisam htjela to... ipak, nešto je bilo jače od mene i pristala sam.. svoj 18. rođendan sam provela s njim, svaki dan sam se trudila napraviti nesto novo, davala sam sve od sebe... ali on nije!!! znao se ponašati fuj, druge djevojke su ga zvale, slale poruke... on je posve promijenio, više mu nije bilo stalo kao prije... povrijedio me nakon svega i ja sam rekla GOTOvO JE! jednostavno više nisam mogla trpiti, ni njgea, ni njegovo ponašanje, a i ništa nije bilo isto kao prije... prekinula sam prije par dana, i trenutno se užasno osjećam... eto toliko!

Svi smo mi voljeli...

Svi smo mi nekada bili povredjeni, mozda zavoljeli ono istinski, iskreno, duboko, do boli.. .do srzi.. I posvetili im neke rijeci kojih oni nisu bili zasluzni, ali tog trena jesu .. .
bar u nasim ocima.. I ja sam mojoj velikoj ljubavi posvetila nesto... nesto sto me odaje, skidam svoju masku i otkrivam svoje osjecaje... iskrenost i sebe kakva se inace ne pokazujem u ovom okrutnom svijetu... Posvetila mu sebe i svoju dusu predala njemu.. Pruzila mu je na dlanu...

Ti!

TI si trag koji nemogu izbrisati
TI si bol koju nemogu preboljeti
TI si plamen koji nemogu ukrotiti
TI si onaj kojeg jedino mogu voljeti!!!!
ZAUVIJEK JA I TI!!!

Ljubavi...

Dugo sam te cekala u nocima...
Da dođeš i ljubis me..
Da mi sapuces...volim te...
Da me milujes tvojim rukama.
Znas da volim tvoj dodir...
Znas da mi jedino ti trebas..
Uzmi me..osjeti moje tijelo kako...
Drhti u tvojim rukama..
Zatvori oci...
Ljubi mi usne...znas da to volim...
Ja cu se nježno nasloniti na tvoje rame...
I saputati...
Jedina moja bebo....