kuDa?!

U zemlji apsurda zakon je ka Burda
Pa se po njemu kroji sve po zakonu.
Samo izbroji i začepi pravu rupu – to je lako,
Kod nas bit sna
lažljiv je zajebat zakon,
Zajebat sve nas, ma nema problema
Zakon je pun rupa poput goblena,
Pa vezi sliku za sebe, rođake i priku,
Baci kost pasima šta nose palice
Sitne ribe pune marice
Dok pametne glavice biže priko granice
A preplaćene guzice nas vode žedne priko vode
Dok ispravljaju netočne navode.
A na ulice su izašle curice
Naše mlade snaše u lov na nogometaše,
Ali im paše i druga mogućnost
Sve dok je sigurnost izvjesna budućnost
Nabrekle lisnice a nisu baš bistrice
Pa bi tile bit misice i na modne pistice
To su nova iskustva koja otvaraju vrata
auta od faca velikog formata.
Ako nisu kriminalci onda su tatini sinovi,
U glavama im plinovi, invalidi
Sve šta vridi dâ in je roditelj
Smisao života je ko ima bolji auto i mobitel.
Svi Hrvatine a svaki skače
ko klokan
Čim čuje Cecu il´neki hit turbo-folka,
Tu nema sriće sve je gluma
Ljubav odnosi bujica tekućih računa
Sve do Crnog mora još crnje i gore u Mrtvo more
Tu nema života samo svota
Nema snova samo lova
Otrovnija od otrova šporka od šporkih poslova.
A ekipa u kvartu pije pive bez perspektive,
Izvukli su krive karte, krivo vrime, krivo misto
Obećanja blago-sranja
al´nema više vizionara, legionara, revolucionara
bolest gora od SARSA u ime svoga boga Marsa
sve ih je tribalo u ludare, umobolnice,
prije nego sjebaše bolnice i tvornice.
A ja bi samo tija radit, pošteno zaradit
Imat nešto u banci da me ne hrane starci
Život je bijedan al´se ne dan,
Nisan gladan ni žedan,
Krpin se iz tjedna u tjedan.
I teško je nama šta bi tili bit ljudi,
parimo nenormalni –ludi.
Al´smo oni šta se bore i kad je najgore,
Dio smo faune i flore imamo ljubavi more,
To nam ne mogu otet,
Kod nas drugi vitar puše
Ne mogu se popet do nas sitne duše šta guše
gustom maglom lošeg emotivnog naboja
na plemenskom su stupnju razvoja.
Ili oni šta dobro podmazanih analnih otvora
Voze linijom najmanjeg otpora
I nema digniteta, nema poštenja
Očenaši, Zdravomarije su cijena oproštenja.
I nema općeg dobra samo vlastita torba
I dupe kriminalci a svi šute papci
Suci, fratri, policajci jer su rođaci u istoj stranci, ista banda.
A mi smo stranci u vlastitoj zemlji zbog ljudskog šljama,
A mi smo stranci u vlastitoj zemlji zbog ljudskog šljama
Lipa naša silovana!!

HEROJI!
NE TREBAJU NAM PUŠKE NI PIŠTOLJI
SAMO ČISTO SRCE I NIČEG SE NE BOJ!!

04.03.2007. | 18:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

...m0je uneređene misli...
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Imageshack

aHa...a ja sAm...

jedna sasvim obična cura... a možda i nisam?! jedinstvena?! ...vrlo neodlučna... Realnost je sranje...zato maska i služi...
Volim se zajebavat, izlazit, plesat, cugat, bit sa frendovima, SMIJAT SE (kad sam to u stanju) ali volim i samoću... onaj neuhvatljivi trenutak kad mislim da shvaćam ono što mislim... volim tišinu u svojoj glavi...mir...volim sve što me čini sretnom...znači malo toga...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Sam0 žIvIm0 iZ dAnA u dAn i sVaKi SaN dAvNo NeSta0 je IzbRisSan… K0ga dA PitAm BrAtE, tKo ćE mI dAt 0dg0v0rE rEci bIl0 šTa 0sIm Da jE m0gL0 biTi g0Re!!


When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?

Lights will guide you home
and ignite your bones
And I will try to fix you

High up above or down below
when you're too in love to let it go
but If you never try you'll never know
Just what your worth

Lights will guide you home
and ignite your bones
And I will try to fix you

Tears streaming down your face
When you lose something you cannot replace
Tears streaming down your face and I

Tears streaming down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face and I

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fi
x you


Image Hosted by Imag</p>

<!-- Treci box kraj -->

<!-- Cetvrti box -->

<h3></h3>
<p>Sanjala sam noćas da letim krilima anđela, <br />
da letim k tebi....<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

Noćas...anđeli će plakati,
a moje oči će krvave suze liti...

Image Hosted by ImageShack.us


U svijetu bez vremena i granica
bez tebe sam se našla...
lutam putevima ništavila...

Image Hosted by ImageShack.us



bEaUTIfUl....

Just one look into your eyes
One look and I’m crying
’cause you’re so beautiful

Just one kiss and I’m
alive
One kiss and I’m ready to die
’cause you’re so
beautiful

Just one touch and I’m on fire
One
touch and I’m crying
’cause you’re so beautiful

Just one smile and I’m wild
One smile and I’m ready to
die
’cause you’re so beautiful


Image Hosted by ImageShack.us


One day I'm gonna forget your name
and one sweet day, you're gonna drown in my lost pain
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



The Funeral of Hearts

Love's the funeral of
hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of
hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the sun
Shining
upon
The tomb of your hopes and dreams so frail
He was
the moon
Painting you
With it's glow so
vulnerable and pale

Love's the funeral of
hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of
hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the wind, carrying
in
All the troubles and fears you’ve for years tried to
forget
He was the fire, restless and wild
And you were
like a moth to that flame

The heretic seal beyond
divine
A prayer to a god who's deaf and blind
The
last rites for souls on fire
Three little words and a
question why

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On
flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating
me from you...


Every night every day
I tell my heart to forget you and to move away
Not to break anymore
But, oh, no matter
What I say
You're so deep in my mind
There's no way to leave this love behind
It used to be
I believe I could go on and find someone to
Rest upon anyone, anyone
Soon I found
There was no other
There you are
Framed against the sky
You are my life and I pray for when
You will be mine!
I see the rain in the sky
And I see your face
Through every tear that I cry
Whith every breath and every sound
I can hear another voice and swear that you're around
And every word is clear
'Cause I know
The memory won't let go
Until you're mine!
Who's to say what lives in the past
Who's to say that love won't last
Time's been standing still
Waiting so patiently until
Until that one day when
When I will have you...
To love again...?!

Image Hosted by ImageShack.us