srijeda, 23.02.2011.

totalno ženski post - kozmetika

U posljednje vrijeme mi se dosta popunila kozmetička polica cerek , nešto su bili pokloni,nešto sam sama kupila , a i isprobala dosta novih proizvoda kroz testere.

Oduševio me Instant Moiusturizer ny Sephola Collection. Novi proizvod, stvarno dobro hidratizira , brzo se upije, ne stvara nikakav film na licu i odlična je podloga za make-up. thumbup

Iz Sephorine kolekcija sam dobila i zgodan set (8 sjenila, 2 rumenila i jedno sjajilo) u prekrasnoj retro-amabalaži koja malo podsjeća na Benefit. sretan

L'Occitane , jedna od meni najdražih marki , bez obzira na previsoke cijene ali tamo i onako kupujem tek nekoliko puta godišnje .
Dobila sam gel za tuširanje i mlijeko za tijelo Fleru Cherie. Gel koristim kad mi treba podizač raspoloženja, kad sam melankonična ili sjetna jer je taj miris baš ono što mi dobro sjedne, a gel tako fini da koža miriši još satima i nakon njega ne treba (meni) nikakav losion ni mlijeko jer je koža meknaa i glatka.
A kada se namežem mlijekom (obično navečer) miriši cijela spavača soba cerek
Dobila sam i hrpu testera "Božanstvenog seruma za oči Immortele" E sad, nekako nisam ostala oduševljena iako su mi do sada svi njihovi serumi bili savršeni. Ovaj sam za početak stavljala preko noći pa sam se budila sa lagano naotečenim podočnjacima tuzan. Probala sam ga u dnevnoj varijanti kao podlogu za okoločnu kremicu i tada nije bilo negativnog efekta ali ne volim zatrpavati okoločno područje svim i svačim tj sa previše slojeva, dovoljna mi je samo kremica.
Koristila bih ga eventualno za neki od dana kada ne stavljam šminku (čitaj skoro pa nikad zubo ) , dakle samo za po doma, kad ne bih stavljala ništa drugo preko, a za to je puno previše para za premalo muzike. Tj proizvod sa kojim moram paziti kada i u kojim kombinacijama ću ga koristiti.
Isprobala sam i "Ultra bogati piling za lice" , što god to značilo naughty. Dobar je, prekrasnog mirisa ali s obzirom da se nakon kratkog trljanja i onako ispire sa lica ne znam što bi značilo to "ultra-bogato". Ultra bogata može biti maska ili krema ali piling teško.

Potrefilo se da mi istovremeno treba novi tekući puder i nova maskara, pa sam se zadovoljila srednjim cijenovnim rangom i solidnom kvalitetom tj L'Orealom.
Kad mogu (jednom godišnje belj ) kupim si najdražu i najbolju DiorShow Iconic maskaru koja od mojih tankih trepavica nešto i napravi . No ovaj put ništa od toga, morala sam se zadovoljiti sa Lorealom Volume million lashes maskarom. Pročitala sam brdo pozitivnih recezencija i na kraju nisam bila zadovoljna jer mi uopće nije naglasila trepavice. Kao da je ni nemam. No, sada je ipak u svakodenoj upotrebi samo je treba pomnije i studioznije nanoisiti, ne dobije se ništa od 2-3 poteza nego onako fino i temeljito. jako lijepo razdvoji trepavice i ne packa se.
Sa puderom je bila slična priča. L'oreal True Match tekući puder. Odlične recenzije, odgovara mom tipu kože, ali kada sam ga prvi put stavila nisam bila zadovoljna. Djelovao mi je neprirodno što mrzim, zapravo nisam pogodila nijansu jer je u parfumeriji gdje sam kupovala užasno neprirodna rasvjeta mad. Sada i njega redovno koristim i zapravo je odličan (ako izuzemo nijansu, bila bi bolja mrvicu svijetlija) samo se mora staviti vrlo lagana kremica ispod njega. Postojan je i ne treba ga obnavljati tokom dana. Meni drži od jutra do navečer. Dobro podnosi velike promjene temperature od minusa vani do + 22-23 na centralnom grijanju unutra.

Trenutno mi ne treba ništa posebno osim nekoliko stvarčica za ruke i nokte , jer ženama uvijek nešto treba smijeh

- 13:52 - Tvoje rijeýi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>