četvrtak, 20.01.2011.

izlet

Nedavno (dok je još bilo toplo i sunčano) smo nakon dugo vremena skoknuli na izlet u Graz. Nije šoping bio primaran nego čisto da malo promijenimo zrak. Al čim smo prešli slovensku granicu mam nam se zagrcnulo od njihove bahate , bezobrazne i arogantne policije burninmad. Bolji reći jednog policajca koji je imao nastup kao da smo u najmanju ruku zgazili nekog, a ne ušli (ne znajući) na parking za službene osobe, jer seronje nemaju ni jedno jedino parkino mjesto ispred kućice gdje se kupuje vinjeta rolleyes. Ali čim je Champs progovorila savršeni slovenski (ipak sam ja tamo rođena i odrasla) odmah mu se promijenio izraz lica , ton snizio za nekoliko oktava i pustio nas je da se vratimo na „pravi put“ sa pogrešnog parkirališta. Seronja headbang , al dobro smo prošli , možeš mu objašnjavati koliko hoćeš, kad ti hoće opalio kaznu opalio bi bez obzira na sve. Al nije, samo zato što je mislio da sam slovenka, a nisam. zubo
Ostatak puta je prošao OK, dan ko' iz snova, sunce i +12 stupnjeva. Šopingirali smo malo, a najvažnije je da smo našli svjetleće tenisice za Vitu koje su meni bedaste al svi klinci se pale na to i svi ih moraju imati, a kad smo mu i onako morali kupiti nove, dobio je te svjetleće. Treba gledati klince po cesti kad je već mrak, 80% onih vrtičke dobi ima svjetleću obuću. rofl
Što se kvalitete robe situacija je kao što je bila, isti dućan , ista marka ali u našim dućanima sami šrot, a tamo sve puno, puno kvalitetnije.
Geox tenisice su doduše iste kvalitete ali tamo 20% jeftinije u startu + sezonsko sniženje pa je na kraju cijena 40% manja nego u ZG.
Nismo išli u nikakve šoping centre nego u centar grada, parking je tamo isto jeftiniji nego u ZG, 3 sata strogog centra grada € 3,60. U Zg ni ne možeš biti u centru parkiran dulje od sat vremena, osim u garaži u kojima često jedva da se radnim danom nađe mjesta.
Vito kao zaljubljenik u tramvaje i vlakove morao se provozati tramvajem i u Grazu. Taj sam dio prepustila tati, a ja sam za to vrijeme razgledavala izloge.
Mužić je dobio kompliment u prvom dućanu gdje sam čekla u redu na blagajni, a on donio neka sjajila ak ih hoću kupiti ali nisam jer sam baš ovaj mjesec što kroz poklone što sama obnovila kozmetiku. Ali žena iza mene nije odoljela prokomentirati „kako Vi imate dobrog muža, brine da mu žena bude uvijek lijepa“,
A on meni vani „vidiš, tebi drugi moraju reći da imaš dobrog muža“
Ne moraju al žene uvijek vole davati komplimente ili hvaliti tuđe muževe, a muškarci se pred mužem baš ne usude hvaliti nečije žene jer se to odmah protumači drugačije nut.

Jedna me je stvar razočarala, kolači gdje sam ih jela nekoliko puta do sada drastično su se pokvarili i puno je manji izbor nego što je nekad bio. Da ne bi bilo da je baš sve bolje nego kod nas. smokin

- 10:19 - Tvoje rijeýi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>