Fantasy ramblings of a chained spirit

08.07.2005., petak

W00t!!! Napokon sam saznala da sam prosla na predispitu iz engleskog! Zaaaaaaaaaaakon! Jos samo da forgotten i claudia prodju i to ce bit zakon!!!! Cure, drzim vam fige! A ja dotad slavim na veliko!!! Znam da je to samo predispit, ali sam svejedno happy!

Stalno mi govorite da napisem nes novo al nemam inspiracije... Jednostavno mi je glupo prepricavat svoj jucerasnji izlazak ili tak nesto... Zato i razmisljam o tome da izbrisem ovaj blog...
Stay fantasy!
Ali dok ne odlucim sta cu evo vam jos jedna moja pjesma i slika:


Only way

Wake up my friend,
It’s time for you to pray.
You know, they say
My heart can’t be mended
Because it’s all grey.

But I know what is good for you,
So don’t live in the past
Do what you must,
Agony is the price
You pay when you trust.

Let me take you away
On a thin line
Where the sun doesn’t shine.
Can you see your reflection in the mirror
See yourself letting go?

In this state of mind
You here them say,
"Don’t be afraid,
It’s the only way."



Blissfull


Image hosted by TinyPic.com


- 15:28 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S È P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Okies, ovdje chete nachi sve, pa tako od fantasy slika, pjesama ili mojih razmishljanja pa do nekih sranja iz mog privatnog zhivota... ~dizajn i sve je josh uvijek u izradi~

Linkovi

Moji drugovi blogeraši :P

Forgotten Dreams - Moja kuja! I naj frendica!

Santy - Pica utopistica! :P

Little Claudia - Prolupala vampirica!

Unuka - Cura opicena do jaja! Savjetujem vam da procitate sve njene dogodovstine s bakom, pisat cete od smijeha!

Highway Star - Dugi i krvavi postovi! :D Cista pisancija!

Chatterbox