.::!!The world of Chachkalica!!::.

utorak, 03.01.2006.

Moja mačka je...

Image Hosted by ImageShack.us

Ja mislim da mi je ovo još jedan od najgorih dana ali ovoga puta prvi u ovoj godini. UMRLA MI JE MAČKA! Znate kako sam tužan! Ona je bila moja najslađa i najbolja maca, lijepa, volila se mazit, zabavljala me, svašta. Ali ipak, imala je već, neznam, 10 ili 11 godina, imala je tumor i rak pluća! Ali ona nije umrla samo onako, moj joj je tata htio skratit muke, a i tako joj je bolje. Jedva je disala, ali se držala! To je bio najveći šok za moju mamu. Ona se najviše brinula o mački, a i mačka je nju najviše voljela. Jedino se mama znala zezat lijepo s macom, skoro nitko drugi, jer bi druge ugrizla. Još gore je bilo to što se moja mama tek s posla vratila, umorna, izmorena, i onda joj je još veći šok. Nisam mogao gledat mamu kako plače, jer se inače i ja rasplačem, pa sam nastavio radit nešto na synthu. Nikad još nisam vidio mamu kako plače!
Nisam htio dugo pisat ovaj post, kao što nikad ne pišem dugo, samo sam ovo htio izjaviti...

myspace

images for blogs

- 18:30 - Ajd reci kad si već tu Imam (9) komentara - Ae troši malo boje - #

<< Arhiva >>