CHABLIS

09.07.2020., četvrtak

HRABRI TANGO

S velikim veseljem javljam da sam dane rada od kuće i smanjenih izlazaka zbog korone iskoristila za pisanje. Istina, manje sam se kretala pa je to doprinijelo višku kilograma, ali zato je tu veliko zadovoljstvo stvaranja. Osim što sam pisala i završila roman za djecu i mlade, a iskreno i za odrasle odnosno sve mačkoljupce (ili još bolje za sve koji vole kućne ljubimce) koji je upravo objavljen, izrađivala sam lutke, vezla, crtala, slikala i čitala. Znate kako se kaže, svako zlo za neko dobro. Naravno, bilo bi bolje da tog zla nema, ali ja sam iz toga nastojala izvući što je više moguće pozitivnoga. Udruga Panda Manda sudjelovala je i na Projektu Ilica: Q'ART s radionicom za djecu gdje su izrađivali kućice od kartona ili pak popravljali već donesene makete kuća stradalih u potresu. I bilo je jako puno djece i roditelja tako da sam za neko vrijeme napunila baterije s obzirom da u zatvorenom zasad ne održavam radionice.
Što se tiče moje nove knjigice, naslov joj je „Hrabri Tango“ i pisana je iz pozicije mačka Tanga koji je, vidi vraga, jedan od mojih kućnih ljubimaca. On je vrlo plah i boji se vlastite sjene i vlastitog mijauka. Živi u obitelji koja ima još dvije mačke koje su mu sušta suprotnost. Često upada u nevolje iz kojih ga izvlači obitelj u kojoj živi , a ponekad i same mačke. Tango je osjetljiv i blag, ali vrlo znatiželjan poput svih mačaka. Njegova lovina nisu miševi nego latice magnolije. Tango nam pripovijeda svoju priču onako kako je on doživljava, a ne kako ga drugi vide. Kao što i djeca imaju svoju viziju sebe dok roditelji često imaju drugačiju viziju i drugačija očekivanja. Pokušala sam čitatelja na humorističan način uvesti u svijet povučenih, tihih, mirnih, ali onih koji u sebi kriju nevjerojatnu energiju koja će se pokazati u trenutku kad je to potrebno. Svako dijete baš poput mačka Tanga živi u svom svijetu koji mnogi ne razumiju, ali uz Tangove dogodovštine i njegova razmišljanja lakše će prihvatiti sebe, druge pa i mijenjati se koliko je to neophodno. Sigurna sam da će Tangovi čitatelji biti dirnuti do suza, što od smijeha što od drugih emocija. Ako želite knjigu s potpisom, Tango će vam rado napisati posvetu. Hrabrog Tanga možete naći u knjižarama, ali ako želite uštedjeti i pomoći radu Udruge koje je i izdavač knjige dovoljno je da mi se javite na info@pandamanda.hr i pošaljete adresu, a ja ću vam dati ostale podatke za uplatu na račun udruge. Cijena knjige u knjižarama je 79 kuna, a za blogere je 69. Ako dođete do Tanga ne trebate ni poštarinu platiti, a ako niste u blizini poštarina je 20kn. Lijep dar, zar ne? Ima 144 stranice, nekoliko ilustracija poznatog mladog autora Tomislava Šilipetra i tvrdi uvez koji će je očuvati od učestalog listanja i čitanja, jer sigurna sam da će je i susjedi htjeti posuditi od vas.
Što se tiče slikovnica, neeee, nisam posustala! Iza mene ih je šest (Čajana na Mjesecu, Uzbuna u Bambusgaju i Povratak na Zemlju – slikovnice koje su ekološke tematike ali duhovite i s dobrom zavrzlamom i kod nakladnika ih možete dobiti upola jeftinije nego u knjižari, ima još nešto primjeraka, a posebno su dobre za čitače početnike jer su pisane velikim tiskanim slovima, zatim takozvane „ljetne“ slikovnice „Ribice, morske prijateljice“ i“Krokodil na plaži“ i nagrađena slikovnica „Kakav sam – takav sam“ koja je za upišat se od smijeha, ali je nema u knjižarama, rasprodana je, imam vlastitih 10 komada pa ako je netko zainteresiran neka se javi), a nova se sprema za zimu, tekst je gotov, ilustracije su u izradi. Bit će to „Bero, pjegavi zec“. O njoj ću pisati kad dođe vrijeme.
Ne znam hoću li na more. Novca baš nemam pa se tješim da možda zbog korone i nije pametno da idem. A vi, kako ćete provesti godišnji odmor?




Oznake: roman, slikovnice, Ljetovanje.., planovi


- 19:32 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2020  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga

Linkovi