....... "MI DJECA S KOLODVORA ZOO" .......

Marihuana, hašiš, heroin
i sve druge divne stvari
od kojih pomalo umiremo
dal' tko sad za to mari.

I Hendrix i Morisson,
to su naši idoli
neki ih ne mogu smisliti
a neznam što im fali.

Dovraga s prljavim šminkerima
dovraga pankeri gadni
i svi što se prave važni
i svi što ste tako jadni.

Jedanput, drugi, treći...
procvala je droga
i nikada nam nece
biti dosta toga.

Epoha je počela naša
nitko ni ne zna kako,
jednim, jedinim dimom
nesigurno i pomalo umiremo
mi djeca s kolodvora Zoo.

Ceste droge brzo se šire,
rijeke droge u nedogled idu
droga je za nas bila
ko' za pčele med.

A mnogi su umrli,
a tako tužno je to
ali nisu mogli obuzdati
nas djecu s kolodvora Zoo.

Sunce je naše zgasnulo
osjećamo da se bliži kraj
i znali smo da ništa neće ostati
od igla, šprica, tableta...samo vapaj.


Kako bilo bi lijepo
da je samo duže trajalo
sunce bi opet zahrijalo
i opet bi procvale ruže.

Odu narkomana bi pjevali
slavuj i ostale ptice
i sjale bi naše tajne
iz dubine zastakljene zjenice.

Ludo je stvarno bilo
da, to se može reći,
a za svu tu ljepotu
treba zahvaliti sreći.

One koji nas ne shvaćaju
ne proklinjemo,
jer malo će vremena proći
i sami će sve iskušati.


Da nama je trebala ljubav,
toplina i sreća,
a vi ste nas odbacili
poput otpada, poput smeća.

Voljeli smo drogu,
snif, igle, cigarete
i često smo se pitali
"Zašto si okrutan svijete?"

Osjećam i ja polako
da mi se bliži kraj
što čeka i sve druge
s kolodvora Zoo.

Raste do mene magla
širi se čudna tama
ništa se više ne čuje
opet sam sasvim sama.

Ali čujem zvuk sirene
što hoće da me spasi
dolazi što je moralo
moja se svjetlost gasi.

Zora je divna svanula
kreće se povorka mala
u lijesu jedna djevojka
što za budućnost nije znala.

Ona je htjela doći do ljubavi
putem tablete,
krivi put je izabrala,
a bila je još dijete.

Oprostite joj svi
jer nije mislila zlo
isto kao i mnogi
s kolodvora Zoo.

19.04.2007. u 09:45 | 4 Ai pa komentiraj malo | ** | * | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



jes or nou?

SoMeThInG AbOuT Me:

Image Hosted by ImageShack.us
SEKA ALEKSIĆ


Image Hosted by ImageShack.us


Carica me je nazvala Mateja,
nekima se to očito nije svidjelo
pa me većina ljudi koje znam
zovu Četka...

Imam 15 godina
i idem u 1.razred
srednje škole
koja je poznatija pod
imenom LUDARA ili PTŠ...
Inače škola je
najluđa i najjebenija...

Inače volim
dobar provod,
tulume,zajebanciju,
svog medu,
svoju ekipu-
Niku,Lauru,
Brunu,Ivis,DeNiA...

svoj kvart-SREDNJACI....

Obožavam ZAGORJE
i jednog dečka
koji živi tamo..cerek
Volim cijelu ekipu-
Grofa,Joca,Valeka,Robia,
Klemara,Iveka,Srateka,
Fanta,Dasu,Vladimira,
Jasminu,Josipu...

...u sretnoj sam vezi već 10.mj.
moj mali Medo....volim ga...cerek

Treniram rukomet
već 3god.
i živim za taj sport...
Volim svog trenera,
IvEk CaR...
sve cure s kojima treniram,
pogotovo svoju
Čiči i Tinu i Marinu...
(makar njih dvije više ne treniraju)

Ljetujem u Selinama,
carsko mjesto...
Najbolja ekipa iz Selina-
Patricija,Iva,
Josipa,Nino,
Žućo,Charlie,
Glupača....


Ako me netko treba
neka mi se javi na msn:
crazy_plavusha@hotmail.com


............................................................
Ajd' kad si već tu
svrati i do njih!!



Nika
Nino
Ivisica
Fiki
Mihaela
Romana
Zex
Pa3sha
Iva
Josipa


............................................................

F R I E N D S


LjUdI KoJe
ObOžAvAm...


NIKA
Moja B.F.F. već 8 godina...
Volim ju sou mach...


LAURA
Moja seka, obožavam ju... :)

BRUNA
Super frendica, i nju volim
jakoo puno..


IVIS
Moja najdraža kokaa, volim juu...
pusa najdražoj...


GETZ
Moja velika ljubav iz osnovnjaka...
idemo i sada zajedno u školu...
volim ga..


FIKI
To je moj car...
obožavam ga...


Ostali s kvarta:
Ivana, Kudra, Jurić,
Rea, Dr.War, Škec,
Sven, Bašta, Edy...

...Tura, Nikec, Kiki,
Žmiro...




NeKi Iz LuDaRe...

LALA,ZEX I ŠIT
Najbolje frendice iz srednje,
s tim da Šit i ja
ljetujemo zajedno u Selinama...
Volim ih sve 3...


MEDO
Ma to je moja carica, koja stalno smišlja nove nadimke..
I volii zaje... okolo
pusa..volim ju


MIHAELA
S njom ja sjedim, cura je fakat dobra...
Puno mi pomaže..TNX MIHA..
volim i nju...


ROMANA
Cool cura, opičena do bola...
ma to je naša predsjednica razreda...


Ostala odlična ekipa:
Vražićka,Fuxi,Beba,
Katarina i Kristina-moje zagorke,
Angelina,Tamara,Irena,Jelena,
Kljaićka,Andrea,Marina,Iva,Grba...




EkiPa Iz SeLiNa

PA3SHA
opičena do bola, moja best frendica s mora,
ma cura je legenda..volim ju..


IVA
ma mala je luda...
i ima full zgodnog bratića-Zvonkec...


JOSIPA
isto supeer cura,
Ivina frendica,
cool butra..


NINOcerek
Moj dečko...
Volim ga..


ŽUĆO
Ninov brat i moj NAJDRAŽI šogor...
obožavam ga-car..


CHARLIE
Naš šminker..zgodni lik..al fakat je...
imate njegovu slikicu dole..



NajLuĐa EkIpA iZ ZaGoRjA...

GROF
Car, best frend...
On mi je ko brat...
OBOŽAVAM GA...


JOC
ma lik je unikat..
takvog zajebanta još nisam upoznala..
On je jebeno bezobrazan i lud,
al u neku ruku i jakoo drag..


VALEKcerek
Super dečko,
uvijek za zajebanciju,
Zgodan i vrlo simpatičan...


MATIJA
ma to Vam je moj rođak...
Rođo je mrak...
..i ima ful slatke frendove..


Ima njih jakooo puno..
i više nego što mislite...



Ostali:
Ivek,Klemar,Sratek,Fant,
Dasa,Vladek,Jasmina,
Schumacher,Kićo,Robi...
ma fakat ih ima jako puno..
pusa svima - volim ih SOU MACH



............................................................

SLIKE CIJENJENIH FACA...


Image Hosted by ImageShack.us
Klemar, Grof i Robi


Image Hosted by ImageShack.us
Mlađi Čazim-Schumacher...


Image Hosted by ImageShack.us
JoC..


Image Hosted by ImageShack.us
Uuu Sexy...


Image Hosted by ImageShack.us
Valek..cerek


Image Hosted by ImageShack.us
Ah šta da kažem...
Zagorci... :))



Image Hosted by ImageShack.us
Ja i Mirkich-
frend iz Nizozemske...



Image Hosted by ImageShack.us
Charlie i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us
Moj mali...a vidi ga s tim glupostima..


Image Hosted by ImageShack.us
Ja i Gogo..


Image Hosted by ImageShack.us
Grof-CAR-best frend


Image Hosted by ImageShack.us
Frane..komad i pol..


Image Hosted by ImageShack.us
Charlie


Image Hosted by ImageShack.us
Ekipa na rivi:
Dado,Pa3sha,Žućo,Sanjo,
Glupača,Nino i ja...



Image Hosted by ImageShack.us
Katarina i moj braco-Fran..


Image Hosted by ImageShack.us
Shogor i Iva..
a luđaci...



Image Hosted by ImageShack.us
Ja i moj Fiki,
moja sreća