Don Branko Pjesma Majci - HRVATSKI DOMOBRAN - Blog.hr

HRVATSKI DOMOBRAN

utorak, 09.06.2009.

Pjesma Majci

Ti mi, Majko, prije svitanja
kroz prozor pošalješ baršunastog leptira
kojeg zaustaviš na odabranoj stranici najljepše Knjige.
Moj se Dah, zaustavljen strahom,
polako izvlači iz svoje čahure - i zapjeva!

Ti mi ujutro otvoriš gizdavi cvijet pred očima
i pustiš otmjene mirise da ovladaju mojim domom.
Ti mi, Marijo, poljubiš oči i srce
da sve to mogu vidjeti u jasnoći boja i obličja.

Ti me uzmeš za ruku i odvedeš na rub voćnjaka
da gledam zalazak Sunca.
I onda uzmeš kist i na nebeskom platnu
naslikaš anđele u blještavim haljinicama.
Oni sviraju zlatne harfe, a Tvoji himni, Marijo,
otvaraju vrata Neba.

Ti mi u ljetne večeri vidik okitiš mnogim čudesima
i u okvir prozora postaviš sliku zvjezdanog neba.
I dok pokušavam proniknuti u otajstva
koja se preda mnom otkrivaju-
znam da si im Ti putokaz i svjetionik.

Ti mi, Majko, u postelju doneseš najšarenije snove i planove
i uz uzglavlješ staviš stručak ivančica i košaricu šumskih jagoda.
Sklopljene vjeđe pokriješ plaštom mira,
a na usne postavljaš molitvu zahvalnicu.

Ti mi vjerno uspravljaš pognutu glavu
i u zakutku srca rađaš nadu.
Svojom majčinskom rukom dotičeš i blažiš
ovo svoje uplakano dijete.
Iz svake mi suze oblikuješ biserje
i nižeš perlice oko moga vrata.

Ti mi svaki dan na prag kuće pošalješ čovjeka
koji u svojim rukama donese žuljeve i uzorane brazde.

Ti ga pošalješ da razlomimo Kruh i Riječ,
da umnožimo Vjeru i Ljubav,
da podijelimo šutnju i govor.
I svaki dan je prepun znakova ljubavi
koji svjedoče o Tvom brižnom srcu.
I u svakom čudu prepoznajem Tvoju ruku, Majko.
Svaki čovjek na mom putu Tvoj je glasnik.


živite i molite sa Mariji jer Ona je put prema Isusu.
neka ove slike u vama taknu čežnju da upoznate Gospodina.
Boga vas sve čuvao i branio svojom močnom rukom.mir s Vama
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

POĐIMO ZAJEDNO PUTEM MIRA I JEDINSTVA PREMA BOGU!
Brate moj

09.06.2009. u 06:32 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (9)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (10)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



OPIS BLOGA
Karizmatski pokret katoličke crkve




JESUS-CHRIST AND HIS MOTHER MARY  JESUS CRISTO Y SU DIVINA MADRE MARIA  POR:       PEDRO L. CAME

e-mail: donbranko@1net.hr

"SVETE SLIKE"



ČETIRI GOSPE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





IVAN PULJIĆ

Powered by eSnips.com


Nano Prša: O, SVETA MARIJO...

OSvetaMarijo-1.mp3


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







































































































koliko vas sad gleda blog:


Najbolji blog 2007

BLOG JE OSVOJIO 1. MJESTO !

NAUČI MOLITI KRUNICU

-KRUNICA-

MOLI JE SVAKODNEVNO

_BANNER_




Image and video hosting by TinyPic