Seks na kvadrat ili apstinencija

17 svibanj 2012

Oči otvorene, prošla je ponoć, ništa čudno, vrijeme je za ustajanje. Kog vraga se sam sebi čudim kada sam legao u vrijeme kada normalni ljudi idu sa posla. Kaos i dalje vlada u stanu, a od hrane nema ni usrane paštete. Jedino mi preostaje naći otvoren dućan 0-24, prošao sam pola grada do jebene rupe od dućana. Napunio sam vrećice, potrpao u gepek i klošaru udijelio 10 kuna. Obožavam slušati privatne priče noćnih prosjaka i klošara koji imaju životne tragedije. Još više obožavam izjave kako će mi bog dati zdravlja i 10 ljubavnica. Vraćam se doma, da bi shvatio kako me zavaljala blagajnica i da me zakinula za pljuge. Jebem li te živote bez nikotina. Nigdje usput nemam pumpe koja radi cijelu noć, ah, sada opet tražim neki otvoreni 0-24 kiosk.

Popio sam litru jogurta i pojeo nekakav usrani sendvič, valjda ću preživjeti do jutra. Uzeo sam mobitel u ruke i shvatio kako mi je netko popalio bateriju. Barem je bio ljubazan i vratio poklopac. Morat ću odjebat ekipu i dovođenje nepoznatih ljudi. Možda je to i bila treba od jučer koja se sama pokupila...

Treba li...

06 svibanj 2012

Treba li čovjeku razlog da se napije?
Zašto ljudi piju?

- neki piju da zaborave
- neki piju jer imaju nesanicu
- neki piju jer ih žena vara
- neki piju jer ih punica ubija u mozak
- neki piju jer su samci
- neki piju jer su oženjeni
- neki piju jer su dobili košaricu
- neki piju jer se guštaju u alkoholu

Uglavnom, koji god razlog imali za cuganje nama nije bitno, noćna dostava alkohola je ovdje da vam diskretno na kućni prag dostavi ono što želite cugati.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.