kaos&dizorder

03.08.2004., utorak

BOK MATER..

prvadrugatrecacetvrtapeta gaaaaaaaas imam jednog apena 14najsticu za prodat ak ko oce, od malog svabe, malo sam ga preuredio, sad mi je kod babe na moru .. mater mu, zubo mi doma dolazi zato kaj mali sere da smo mu ukrali motor. reko mrsh u njemacku
- 15:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Glupi vic

Idu dva psa ulicom, jedan se česka drugi slovačka.

abaut mi

bokkakstekajima! ime mi je tomislav, a neki me jos zovu i najjaci posto sam ovak dosta snazan, atletski gradjen i visestruki prvak u hrvanju kod skole (i nitko me nikad nece dobit) . kaj jos.. imam 19 god, zivim u jadnom ivanic gradu u naselju zeravinec (koje nije jadno) i upravo sam zavrsio srednju (napokon) i sad cu na neki fax valjda.. ii.. ircam pa mozete me naci na serverima irc.ssivanic.hr:6667 ili chat.htnet.hr:6667 pod nickom dR_JaY (debilan je al kaj ja mogu.. od 8mog razreda je pa nek ostane).. igram i starcraft na battlenetu u zadnje vrijeme (znam nekad i UT bacit) pa ak netko misli da me moze pobjedit nek se javi na cekpi@hotmail.com il ostavi neki koment da i to rijesimo.ne znam kaj da vise napisem. vodafoun

Opis bloga

hm.. a tu cu pisat kaj mi padne napamet, svoje zgode i dogodovstine i tak to ce bi jeben blog i morat cete napravit superultrakul listu blogova i tam ce bit samo moj!