a voljela bih da znam...


Slušam T danas..plače zbog kćerke od svog dečka…
Koji je btw mlađi od nje…
I tako mi padaju na pamet razna pitanja..

Kada smo postali spremni odgajati tuđu djecu kao svoju zbog ljubavi?
Kada je nestala ta granica koja nam je zabranjivala da se upuštamo u tako nešto?
Kada su naši roditelji postali imuni na to?
Kada je ono dijete u nama odraslo?

Kada i zašto sam se ja prestala radovati malim stvarima?
Zašto ne mogu zaboraviti, i oprostiti..prvenstveno sebi?
Kada sam si dopustila da povjerujem?
Zašto ne mogu dobiti odgovore koji su mi potrebni da završim tu priču, i da krenem dalje?
Zašto neke stvari ne mogu izbrisati?
I zašto je sve što mu želim reći to da mu želim svu sreću svijeta, jer je zaslužuje?
Zašto je pogazio sve što je bilo s time što ju je nazvao Netko?

I zašto po prvi puta u životu žalim zbog toga što upoznah nekoga?

Kada sam ja počela braniti razliku u godinama?
I kada sam prestala vjerovati u čuda?
Kada i kako ću vratiti dijete u sebi?
I hoću li ikada?

Ili će mi život postati samo jedna ravna crta, jer ne dopuštam sebi da išta više osjetim…

Kada sam se ja sa svoje 22 počela osjećati duplo starijom?
I do kada ću dopuštati da me život lomi?
I do kada ću biti veći čovjek od...?

Ne znam…
Jednostavno ne znam…


03.10.2007. u 12:36 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Stižu me sjećanja...


Što su meni ove rane,
jedna više, jedna manje..
Što je to još jedan ožiljak...

kak da ne...


Blog.hr
Blog servis


ajmo, navali narode...
dobar je, kad vam kažem..:))
BiP92.forum

...*...


Pamtim smijeh, tvoje
suze, svaka riječ zakletva..
Nitko ne zna kako peče
i ledi dok ne proba..

Zapjevaj našu pjesmu
meni i tebi riječi poznate,
Čekam te na starom
mjestu, tamo gdje
ljubav počinje...

....


Kad napuste te svi,
na kraju puta tvog,
i suza zaboli,
a nemaš nikog svog..
Kad napuste te svi...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi...
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim..

Kad život karte sve
iz ruku podijeli, i s nekim
tko zna gdje poželiš krenuti,
a nemaš nikog svog...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim...

Ja svoj život kao
da ne živim
ali tebe zbog toga da krivim
neću nikada..
Ja svoj život odavno sam dao
tebi koju jedinu sam znao
željo moga sna
Budi sretna ti, kad ne mogu ja..