subota, 07.05.2011.

Naslućujem ljubav

Nakon dugih traganja i lutanja,
tijekom uzaludnih promišljanja,
neprespavanih noći,
mračnih i trnovitih staza u potrazi za smislom -
ugledao sam svjetlo.
Osjetio sam nešto veličanstveno – spokoj!
U nevinom pogledu pronašao sam smiraj duše.
Srce kao da je oživjelo, kao da se ponovno
rodio novi čovjek, - čovjek spreman za ljubav.
U mnoštvu previranja, čeznutljivih pokušaja za ispunjenjem,
počeo sam vjerovati da postoji prava ljubav.
Istinska ljubav, ljubav izazvana iskrenošću,
spontanošću i djetinjim pogledom.
Znao sam da osjećam nešto što do sada osjetio nisam.
Srce je melodičnim ritmom odavalo znakove ushićenja,
kao da je probuđeno iz nekog dubokog sna.
Sada vjerujem da je ljubav zaista rođena,
jer pogled njen opečatio je hod u nešto novo –
put u svjetlo života na kojem koračaju dvoje ljudi – ona i ja!


14:42 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.