...

Evo ozdravila sam.. Recimo. :)

Jucer sam isla s ispita i pokisla do koze, mama je poludila doma. A ja sva super volje jer je ispit dobro prosao i jer mi je bas nekak bio gust taj pljusak. Svi oko mene jurili pod neki zaklon a stvarno nije imalo smisla jer si u sekundi bio sav mokar. Pa sam se lijepo flegma prosetala do doma..

Navecer bila vani, sad sam se bas probudila pa se razvlacim po stanu i spremam nesto malo uciti jos. Trebam jos taj jedan ispit odvalit i onda mogu pocet mislit na odmor i more.

Danas imam voznju, ne znam jesam li spominjala da idem u auto-skolu. Imam jos par sati ali mi se zbilja nekako neda, i to mi je sve postalo uzasna gnjavaza. A kad sam krenula mi je voznja bila bas ono gust, ne znam sto se dogodilo u medjuvremenu. Instruktor stalno sizi i zivcira me poprilicno, da ne spominjem sve gluposti na poligonu koje su sad smislili da se moraju polagati. Katastrofa!
Mislim da previse razmisljam o tome i previse se nerviram, ali tu nema pomoci.. Zavrsit ce i to jednom. :)

Sto jos? Ne znam.. Nije mi dosadno, ali opet. Nemam nikoga trenutno. Nikoga na koga mogu misliti cijele dane, to mi fali uzasno. I fali mi ljubavi i zagrljaja i lijepih rijeci i poruka. Malo je licemjerno nakon svega ove godine ali eto. Zato je tu blog da napisem ono zbog cega bi me drugi mozda osudjivali. :)

Pusa svima!

četvrtak, 28.06.2007. u 11:17 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi