Fobija

Ova 4 dana bez faksa su se otegnula unedogled. Imam kolokvije u pon i uto, nisam bas ucila i logicno bi bilo da prizeljkujem jos vremena da se pripremim kako treba. Ali ja zelim povratak medju ljude, u neku aktivnu rutinu u kojoj cu moci razmisljati o 1000 stvari i osjecati se zaokupljenom necim bitnim tako da se ne moram suociti sa svime sto trenutno kuha u meni.

U srijedu sam bila vani s onim frendom iz srednje.. Prvo da pojasnim da sam, nakon one cijele situacije kad smo se skoro poljubili, razgovarala s frendicom koja je bila s njim u srednoj i dobila njen blagoslov. Za svaki slucaj. I onda sam to prevrtala u sebi..
I u srijedu je to ispalo slucajno, spontano. On je imao kartu viska za koncert tj u zadnji tren je izvisio da nema s kim ici , a ja sam bila s njim i ekipom i gledala tekmu i htjela na taj koncert. I tako smo bili na koncertu, plesali, ljubili se, bilo je prekrasno…Nisam to planirala, ali sam cijelu vecer znala kuda sve ide i bila sam sretna.

Jucer sam prekinula. Ako je to uopce bila kao veza, od 1 i pol dan. Pricali smo i on je shvatio. Barem tako mislim i barem je tako rekao.
Sumnjam zapravo da itko shvaca, mozda cak ni ja ne kuzim sto se to dogadja u mojoj glavi i srcu. Htjela sam biti s njim, htjela sam to sve i znala sam sto radim svake sekunde, bila sam sigurna. I onda sam se jutro poslije (cetvrtak) probudila i kao da sam dobila napadaj tjeskobe. Bila sam izvan sebe, sve u meni je vristalo da ja to ne mogu, kao da sam u kavezu i ne mogu van, srce mi je lupalo 100 na sat, i tako sve do jucer (petak) kad sam mu rekla da ja to ne mogu i da cemo biti samo prijatelji. Sad sam smirena, ali zapravo i u komi. Imam fobiju od veza… Luda sam..

I ne pitajte dal ga volim jer ne znam.. Tj znam ali toliko je vrsta ljubavi, kako uopce znati koja je ona prava?


subota, 09.06.2007. u 18:17 ][ 6 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi