uvijek novi problemi :)

Zanimljivo da dok sam dobre volje i dok nisam zbog nicega uznemirena nemam potrebu pisati vam. Ovih dana ucim za faks, jucer sam bila kod frendice na rodjendanu, bila je ekipa s faksa, malo smo cugali i divljali, nije bilo ozbiljnijih posljedica. Sad slazem neku prezentaciju i divim se genijalnosti pjesama s HRF-a koje se vrte na radiju pa se tjesim da ako propadnem na faksu uvijek mogu pisat za estradu. rofl

Frendica mi nesto cvili sad, a ja sam potpuno nezainteresirana za sve njene 'probleme' ovih dana.. Sjecam se da smo prosle godine bile nerazdvojne, vjerojatno zato sto se ona palila na cimera od plavookog, ali uvijek mi se cinilo da smo se bas pogodile u dusu. Al sad kao da se promijenila, ima nekog novog frajera i tak.. Nije da optuzujem njega, decko je stvarno ok i dobro se slazemo. I to sto stalno visi s njim i nema vremena, to sam se vec naviknula. Ali to sto ju smeta kad se ja onda zabavljam bez nje i sto stalno cvili nesto jer joj nitko ne pase i stalno komplicira nesto.. ne znam, to mi sve bas ne sjeda.

Npr jucer na tom tulumu je bilo zbilja super. A njoj kao nije. Kao bila je s deckom i nije se napila (nisam ni ja, ko da je to neki faktor) i nisu oni njena ekipa zapravo i bla, bla..
A ja ne znam sto bih joj rekla. Ko da sam ja razmisljala dal su oni moja ekipa, kakve to ima veze? Bila sam tamo, bili su ljudi koji su se zezali i pjevali i ja sam im se pridruzila. I sad je njoj kao zao sto joj je bilo lose i sto se nije zabavila, ali kao nije mogla (jer joj je bio decko i jer nije pila) i jer sam se ja zabavljala bez nje, a ja ne uspijevam shvatiti dal joj smeta sto mi je bilo dobro a to nije ukljucivalo nju ili ju pece savjest sto mi nije posvetila dovoljno pozornosti ili sto? Zasto sad uopce gnjavi s tim?! lud

Ne znam, neko vrijeme sam pokusavala organizirati vrijeme s njom, da idemo na neke kave, ja sam izostajala s predavanja, sve u pokusajima da sad kad ona ima puno obaveza i kad stalno visi s doticnim likom, da u cijeloj toj ludnici ostane vremena za nas dvije. I onda mi se nekoliko puta dogodilo da sam uzalud cekala da se javi ili da smo se dogovorile za van i onda je u zadnji tren otkazala i otisla s deckom. Nije problem, jasno da ona zeli provesti svo svoje vrijeme s njim ali zasto onda mene zafrkava. I sad zadnjih par tjedana kad sam joj prestala visit za vratom i planirat joj kave samnom, sad se ona ipak povremeno javi i onda mi cvili kako nema vremena za frendice i kak je sva jadna zbog toga. Kad sam ju pitala zasto nesto ne poduzme ili se drukcije ne organizira i rekla da se sve mozemo dogovorit, ali da me ne vuce za nos nego mi odmah kaze jel nesto moze i dal joj pase, onda se uvrijedila jer kao nije istina da se ona tako ponasa ida me otkanta. Wtf?!

A nista.. Uvijek me iznova rastuzi da su ljudi to bolji prema tebi sto si ti gori prema njima. I da ce doci k tebi tek kad ih otpilis. Tako je s deckima, frendicama, kolegama, svima.. A ja ne volim te igrice, samo sto ponekad nema bas izbora.. Posebno ako zelim rezultate. rolleyes


Ovih dana slusam Ciaru: Like a boy (znam da nisu svi tipovi takvi, al super mi je stvar :))

Pull up your pants
(Just Like Em')
Take out the trash
(Just Like Em')
You can dig cash like em'
Fast like em'
Girl you outta act like ya dig
(What I'm talkin' bout')
Security codes on everything
Vibrate so your phone don't ever ring
(Joint Account)
And another one he don't know about

Wish we could switch up the roles
And I could be that...
Tell you I love you
But when you call I never get back
Would you ask them questions like me?...
Like where you be at?
Cause I'm out 4 in the morning
On the corna roll'n
Do'n my own thing

What if I had a thing on the side?
Made you cry?
Would the rules change up or would they still apply?
If I played you like a toy
Sometimes I wish I did act like a boy

Can't be get'n mad!
What You Mad?
Can't Handle that!
Can't be get'n mad!
What you mad?
Can't handle that!

Girl go head and be...
(Just Like Em')
Go run the streets
(Just Like Em')
come home late say 'sleep' like em'
Creep like em'
Front with ya friends
Act hard when you're with em' like em'
(What)
Keep a straight face when ya tell a lie
Always keep an anti-alibi
(Keep Him In The Dark)
What he don't know won't break his heart


If I was always gone
With the sun get'n home
(Would Ya Like That?)
Told you I was with my crew
When I knew it wasn't true
(Would Ya Like That?)
If I act like you
Walk A mile off in yo shoes
(Would Ya Like That?)
I'm mess'n with your head again
Dose of your own medicine

If I played you...
Would yo like that?
Had friends...
Would you like that?
Nother car?
Would you like that?
Hell naw
You wouldn't like that
No!

nedjelja, 20.05.2007. u 14:28 ][ 5 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi