srijeda, 26.04.2006.

Burzovni monitor!

Ovim putem bih želio podržati inicijativu pokrenutu na moj novac forumu, a kojom se želi doprinjeti popularizaciji trgovanja na burzama, s obzirom da je u Hr isto još poprilično nepopularno, odnosno, makar nemam statističke podatke, uvjeren sam da je broj ljudi koji trguju na Hr burzama u prosjeku daleko manji nego u drugim drzavama Europe.

Inače, za one koji prvi put navraćaju, "Burzovni monitor" je usluga praćenja cijena na burzi u realnom vremenu. Ta usluga na ZSE trenutno kosta, afair, 4 tisuće i 400 kuna. Znam da će neki reći "tko nema novca ne bi trebao trgovati", o tome se može pričati, ali svejedno mislim da bi država mogla promovirati ulaganje u hrvatske kompanije putem burzi, postoje stotine mnogo skupljih projekata s upitnim rezultatima, a ujedno kukamo kako su nam stranci pokupovali sve firme koje vrijede. I isto vrijeme Hrvati u (stranim) bankama štede preko 100 milijardi kuna, s 3-6% godišnjeg prinosa, dok sami inv. fondovi nude i do 40%, pametno ulaganje u dionice je posljednjih godina investitorima donjelo i mnogo više.

Link: opširnije objašnjenje u inicijativi s moj novac foruma.

P.S. Contreso mi kaže da sam napustio blog.hr i prešaltao se na vlastitu domenu - nisam, već teško stignem sve ažurirati, vjerujem da blogeri znaju da pisanje ne zahtjeva baš 5min ili manje (koliko traje tipkanje), a posebno ne pisanje blogova s ovakvom tematikom. Koristim svaku pauzu da pročitam pokoji komentar (najviše s OptionMasterovog bloga), koji neumorno promovira trgovanje. Svaka cast OM!

- 02:58 - komentar (7) - tisak - #