četvrtak, 20.04.2006.

Livin' La Vida Loca!!

Google First-Quarter Profit Balloons 60 Percent to $592.3 Million, Beating Analysts' Estimates

Nakon kiše dolazi sunce, sad moram priznati da sam par mjeseci bio "Chuck" - uvjeren kako mi se dogodilo ono čega sam se najviše bojao, gubitka novca zbog početničkih pogrešaka.

Princip je uvijek isti, početnik krene oprezno, u principu nizajući manje profite zbog kojih se osjeti siguran za "big fishing" - pravi lov i igru s profesionalcima, ili čak bude u malim gubicima pa kaže "ovo je zato što se igram, da je zaozbiljno pokazao bi što znam", te krene na sve ili ništa, ponekad i preko margina (neki i preko nenamjenskog kredita iz Hr) i u boljem slučaju odmah sve izgube, u gorem, kao što je moj, dobiju duplo. Pa opet, pa opet,...lova do krova, sve izgleda savršeno, čovjek izgubi volju za svakodnevnim zajebancijama s frustriranim kolegama kad mu mjesečna plaća nije ni 1% mjesečnog prihoda na burzi, ali tada....

Ok, treba sačekati sutrašnji dan jer ovo je ipak afterhour trgovanje, ali po svim pokazateljima Google bi trebao doći na razine prije januarskog crasha, dapače, mogao bi, IMHO, i preko $500.

P.S. Na www.cartmann.com pišem o analizi financijskog izvješća, planirao sam tekst podijeliti na više manjih poglavlja:

* bilanca
* analiza financijskog izvješća
* faktori (o tome sam već pisao; ROI, ROA)
* konsolidacija izvješća

..ali će biti dobro ako dovršim točku br. 2, jer sad idem slaviti! :))


- 22:48 - komentar (2) - tisak - #