ponedjeljak, 03.04.2006.

brze&kratke II

Uočio sam da Imageshack ne radi kako treba posljednjih dana, a kako su fotografije, header i background baš tamo hostani zna se dogoditi da nedostaju.

Nemojte misliti da pišem crnim slovima po tamno zelenoj pozadini. :))

Posljednjih dana sam nesto vise zaokupljen redovnim poslom, odnosno, konkretnog posla ima manje, ali mobitel zvoni svakih 5 min, s tim da moram izaći svakih 15, pa izbjegavam poslove koji zahtjevaju angažman duži od 15min. Ili, taman pripremim knjige i .pdf filove o "income statement", "balance sheet" i "cash flow", krenem i nešto pisati, kad mi zazvoni mobitel i izađjem na par sati, kad se vratim više nemam vremena i kliknem "del".

Razmišljao sam o sljedećoj temi, s obzirom da sam preskočio banke, na Traders Corner blogu, pa sam razmislio i zaključio da treba ići redom, gledajući očima potpuno novog tradera.

1. Prikupljanje informacija (HardKapitalizam blog, Moj novac forum, investopedia)
2. Otvaranje virtual accounta (može i na papiru)
3. Određivanje vrijednosti određene kompanije i usporedba s cijenom iste.

Zadržati ćemo se na trećoj stavci, koja pokriva široko područje i nije egzaktna, ali je bitak uspješnog investiranja.

O fundamentalnoj i tehničkoj analizi sam već pisao, ovdje bi se zadržao na fundamentalnoj, odnosno čitanju bilance i određivanju značenja protoka novca. Istina, znamo za P/E, P/B i ostale pojmove koje nalazimo u bilanci i već sam pisao o njima, ali mislim da je to područje o kojem se može još dosta toga napisati. Ne sad i ne ovdje, sad sam se samo malo raspisao, ali nadam se da ću ubrzo uhvatiti vremena.

Ovdje sam htio spomenuti da je S&P imao najbolji prvi kvartal u posljednjih 7 godina, a da futuresi ukazuju na pozitivan početak drugog kvartala, u prošlosti se travanj pokazao kao izuzetno bullish mjesec.

Primjetio sam i pročitao OptionMasterov opširan unos temeljen na njegovom iskustvu, teško je i pronaći knjigu (teoriju) o trgovanju opcijama na US burzi na slavenskim jeziku, a kamli pročitati osobno iskustvo tradera, pa preporučam svima i s nestrpljenjem iščekujem nastavak.

- 14:24 - komentar (0) - tisak - #