četvrtak, 23.02.2006.

Cartmanov portal

* uslijed pada blog.hr portala, dio postova je izgubljen, među njima i ovaj te sam ga copy/pasteao iz arhive. Kako isti posjeduje dosta linkova, uzeo sam ga iz moje osobne arhive u wordu, te najvjerovatnije sve margine neće biti dobro postavljene (preveliki proredi). Kako ispravljanje zahtjeva mnogo vremena, prebacit ću ga u ovom, neispravnom obliku, te zatražiti razumijevanje.

Nisam znao koliko nervirajuće može biti editiranje postova dok to nisam primjetio kod drugih, taman fino pročitam sve postove, kad ono - svi komentiraju nešto treće, gledam - post, pa skoro reći i smisao, potpuno promijenjen. Iako je i Krleža bio sklon updateanju, potruditi ću se ne ponavljati njegove greške (što sam do sad redovito radio ;)), pa u skladu s tim pišem drugi dio snapshoot-a jučerašnjeg dana (22. veljače 2006), ali u malo drukčijem stilu. Unaprijed najavljujem dosta krađe materijala s neta, kako kaže ekipa stotinjak km sjeverno od Splita "zašto platit kad moš uzet? Pa najbolje stvari u životu se ne plaćaju!".



Medvjedi su poprilično stisnuti uz zid nakon jučerašnje objave CPI izvješća te preokreta u cijenama nafte, rally je najgore što im se može desiti pa većina brže-bolje jurne pokrivati pozicije čime, naravno, dodatno pojačaju rast cijena (rally). Makar mi gore zalijepljeni graf ne izgleda na rally, možda početak rallyja u nekom dužem uzorku, tko zna.. Za one koji čitaju između redaka - NE, ne tvrdim da je ovo početak rallyja, sve ukazuje na sideways, a da znam što će se dogoditi ne bih bio ovdje već na skijanju u Aspenu ili plovio na jahti negdje po Karibima. :)

Dugo iščekivano izvješće tj. Consumer Price Index - CPI

Greenspan je na posljednjem sastanku rekao, kao što se mogli pročitati na OptionMasterovom blogu, da nas čeka još najmanje dva podizanja kamata.

Projekcija budućeg kretanja inflacije.

Dok su mnoge zemlje vodile bitke protiv nezaposlenosti, Ameri su vodili bitku protiv prezaposlenosti, ipak - job depression?

Čitam danas u slobodnoj da svi žele tamiflu - bird flu stocks.

Naked shorting at TradeStation.

Mad Cramer nam preporuča šest dionica za zaradit nešto para. Hm.

"Samo plavuša može kupiti GM", rekli bi u Hr, dok su u US politički korektni pa kažu.

* kako imati efikasnije sastanke by Borja.org.

Oće ko zadadit $10,000? Microsoft nudi!

"If you want to predict the US market, look to Japan" kaže ekipa s Tradingmarkets.com-a.

Puno nas je al smo pičke! ;)

Dolar naš svagdašnji.

Tko će pokrenuti market?

No sikiriki kaže Edo Majka, ali ga u US očito ne slušaju, pa se brinu zbog svakakvih sitnica. ;)

Kad sam prije 6 godina aktivno razmišljao tj. planirao "izgraditi" wi-fi/max mrežu preko Splita nimalo nedvojeći da je to budućnost mreže, skupljao sam ljude u svojoj okolini za taj posao i divio se koliko je močno "oružje" samo par kvalitetnih ljudi (npr. Borja sam uređuje portal koji kvalitetom ne zaostaje za najboljim svjetskim portalima), pa zamislite par takvih na svojim područjima, sistem administratore sam već bio "žigosao", ali nažalost nikako nisam uspio vidjeti fin. isplativost tog business projekta, niti nakon 5-6 godina. Članak koji sam pročitao na Gabor's blogu o broju zaposlenih u Microsoftu, Yahoo-u i Google-u me potakao da zamislim koliko močno "oružje" mozgova posjeduju spomenute kompanije. Šest tisuća mozgova samo u Googleu!! Što svi ti ljudi rade? :))

Gabor' Blog;

...Microsoft is more than 6 times bigger than Yahoo and 11 as big as than Google...

...Google would be bigger than Microsoft in 2010....

...and each Google employee is valued at $19 million.


* Deset traderskih zapovijedi za uspješno tradeanje - ovaj put samo LINK, na netu se može naći hrpa sličnih "know-how" tekstova, dosta njih se preklapa, a i u svima se može pronači zanimljivih savjeta. Ipak, ovaj put neću zatrpavati blog copy/pasteanjem, a kako srećom nisam obećao (planirao sam ;)) kako ću slijedeći "how to trade" tekst prevesti s engleskog na hrvatski, prenosim link. :)

Btw., primjetio sam nešto, ne znam da li sam u pravu pa POZIVAM ČITATELJE (prvenstveno mislim na one izvan "sunčanog kruga") da se izjasne oko mog zapažanja da dobar dio čitatelja izbjegava čitati postove na engleskom, iako engleski čitaju s razumijevanjem. Volio bih znati tako da ne prevodim tekstove bez potrebe (a i iako se trudim prevoditi doslovno, u prijevodu se može poktrasti greška), odnosno da ne copy/pasteam ono što nitko ne čita. Thnx! :)

UPDATE: Povlačim rečenicu prvu rečenicu koja piše u ovom tekstu (kako naši političari kažu "ja reko, ja poreko, ja gospodar svojih riječi! ;)), jer, ako sam dobro sračunao, ovo je 5 ili 6 update ovog teksta. Ali bar neće biti dosadno čitati arhivu, svaki put nešto novo. :)



- 11:20 - komentar (0) - tisak - #