četvrtak, 02.02.2006.

Goobuntu - Googleov operativni sustav


Kad sam jučer, možda i prekjučer, uz jutarnju kavu pročitao ovaj podatak rekao sam sebi da ga neću komentirati na blogu, jer, kako neki već i javno kažu, već vam je pun qrac Google flooda. :)

Svakako, Google flood se nastavlja, ponajviše zbog onih koji su nam se ili se tek planiraju priključiti, te (zasad) nisu zatrpani podacima o poslovanju Googlea.

Google razvija svoju verziju operativnog sustava temeljenu na Ubunt Linuxu, zasad interno nazvan Goobuntu. Više o tome pročitajte na The Register-ovom siteu.

Naroz77: Ipak je to Tomislav Ivcic rekao najbolje.

Na hdd-u imam samo par pjesama koje pjeva T. Ivčić, afair, zapivajmo noćas u konobi, sine vrati se, Kalelarga, večeras je naša fešta, Roko,...i niti jednu ne mogu povezati s ovim blogovima. :)



Opet se ponavljam, cita li ovo itko? O vama pise jutarnji, monitor, na vrhu ste Bloga, ti brojis preko 20K a OM preko 90K posjetitelja. Kad ono muk, tisina, tek tu i tamo po koje pitanje. Ja imam vise pitanja sad nego kad sam poceo trejdati…”lijecenikatolik-:- Zakaj ti Naroz77 ne otvoriš svoj blog?..”..) Zbilja razmisljam o tome (imamo nekih “tehnickih problema”) a onda se pitam za koga.

Po counteru u gornjem lijevom kutu, čita, istina, cca. 75% je one-time visitora, ali, s obzirom na prosjek godina blog.hr korisnika, sasvim uobičajeno, dapače. Kao što je i Čadež uočio, tradeanjem se bavim iz hobija, a every-day job me stisnuo, jutros je bilo pakleno, imam hrpu zaostataka, upravo sad moram na kraći put koji će mi oduzeti par sati, zatim večeras još par sati sređivati papirologiju i tek se onda mogu posvetiti .pdf-ovima koje si mi poslao mailom. Afair, Felix također radi i to u više smjena, tako da je čudo kako uopće stignemo pratiti market, a blog pišem-o najčešće nakon ponoći. Uz to smo i oboje poprilično friški, afair, on aktivno prati i trguje oko godinu dana, ja niti šest mjeseci, tako da više ti možeš reći nama nego mi tebi. Uzeo sam pravo pisati i u Felixovo ime na temelju onog što sam dosad pročitao, ako sam nešto fulao, ispravit će me. Jedini iskusan i kvalitetan trader je OptionMaster koji aktivno piše blog već duže od godinu dana, a tek onaj tko pokuša to raditi kvalitetno kao što je on radio, zna koliko napora i vremena za pripremu "škola" zahtjeva, za očekivati je predah, makar ga kod OM-a nema, i tamo je centar "znanja". U skladu s tim nije zgorega da i ti otvoriš blog i pokažeš tj. preneseš svoje iskustvo i znanje na ostale. Poslao sam ti mail s osnovnim naputcima kako host-ati i umetnuti slike i formatirati tekst, za podložak izaberi onaj koji ti se sviđa i piši, design je nebitan ako je tekst kvalitetan.


- 17:17 - komentar (2) - tisak - #