ponedjeljak, 09.01.2006.

Investment Philosophy

Primjetio sam da se posljednjih dana često spominju principi investiranja, a kako sam i ja početnik znam koliko je teško početniku čitati bez da ima predodžbu o čemu čita, a kako ipak više nisam potpuni početnik, znam i da autor u pravilu zamisli "sliku" te iznosi svoj mišljenje na temelju iste, zaboravljajući da potpuni početnik nema istu predožbu kao on.

S obzirom da očekujem veći broj početnika jer sam primjetio link na naslovnici Blog.hr i to na dva mjesta, te na povazanim portalima tj. monitor.hr i IT monitor odlučio sam ubaciti kopiju (snapshoot) jedne stranice iz Damodaranove prezentacije, koja pobliže objašnjava "Investment Philosophy". Onima koje zanima više o ovoj temi preporučam nabaviti knjige spomenutog autora, istina da u pravilu imaju po 1000 stranica te da su ih pročitali isključivo oni koji su se školovali za titulu "investicijskog savjetnika". Svakako, vrijedi pročitati, posebno "Investment Valuation Second Edition", izgleda da postoji i online izdanje na stranici autora, inače u hardcopy verziji vrijedi cca. $50.

- 06:27 - komentar (18) - tisak - #