ponedjeljak, 26.12.2005.

Idemo dalje..

Sutra je novi radni dan, ne smijemo dopustiti da nas uhvati nespremne. :)) Iako sam u kratkom research-u (jer sam veci dio dana proveo po ruckovima i sl. debljajućim pothvatima) uočio negativne prognoze kretanja cijene (našeg) GOOG-a, ja sam i dalje optimist, pozicije su postavljene, odlučio sam da neću prodati BTO call@430, iako sam pri kupovini stavio stop loss na 13, a on je tokom petka pao na 12.90. Kao što sam nedavno napisao, vjerujem u budućnost GOOG-a, a prilikom potrage za informacijama sam naišao na zanimljivu stranicu (bivšeg) blogera, www.futuria.hr koji redovito izvještava o novostima vezanim za marketing. Prenosim jedan od tekstova za kojeg smatram da je usko povezan s budučnošću Googlea;

''Kraj je godine i vrijeme je raznih analiza i revizija stvari koje su se događale u proteklih 12 mjeseci, kao i vrijeme predviđanja budućih tržišnih trendova i odnosa. Tako su analitičari sa Wall streeta, JMP Securities, najavili svijetla predviđanja rasta online oglašavanja po stopama od 25% u narednih pet godina. U slijedećoj godini očekuje se rast ukupne vrijednosti tržišta na 26,4 milijarde $ i 33,2 milijarde $ u 2007.
Iz Forrester Researcha kažu kako korisnici Interneta danas provode više od 30% svog "media time-a" online, a upravo je ta komponenta povećanja udjela Interneta u ukupnoj konzumaciji medijskih sadržaja jedan od glavnih razloga svijetlih predviđanja koja sa svih strana stižu za ovu industriju.''

- 22:22 - komentar (2) - tisak - #